Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 20:10   #81
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Jeg kan ikke fordra tråder som bare går ut på å tigge om bakromssladder. Urk.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:11   #82
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg fått bekreftet hvilke to det er av en sikker kilde, som faktisk hørte programmet. Så da kan jeg stryke Tom Jones og Michael Jackson.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:12   #83
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Fant ikke noe på youtube. (uerfaren youtubebruker)

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:13   #84
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Fire navn? Nå vil jeg ha prikk også!

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:15   #85
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Da har jeg fått bekreftet hvilke to det er av en sikker kilde, som faktisk hørte programmet. Så da kan jeg stryke Tom Jones og Michael Jackson.

Nei, det var bare tull, Myggen. Det var ikke Cher og Max Mekker. Unnskyld at jeg lurte deg.

:sikkerkilde:

Gammel 12-03-07, 20:18   #86
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Nei, det var bare tull, Myggen. Det var ikke Cher og Max Mekker. Unnskyld at jeg lurte deg.

:sikkerkilde:

Er ikke det litt for sent? Nå kommer jeg til å ende i fengsel.

Gammel 12-03-07, 20:22   #87
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er i grunnen et passende sted for sånne lettlurte damer som deg.

Gammel 12-03-07, 20:27   #88
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Er det mulig å få en pitteliten prikk?

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:28   #89
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Standard

Det er i grunnen et passende sted for sånne lettlurte damer som deg.

Det sier du ikke når jeg sitter der.

Gammel 12-03-07, 20:29   #90
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Det sier du ikke når jeg sitter der.

Nei, da kan jeg angre da.

Gammel 12-03-07, 20:29   #91
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Synes ikke det spiller noen rolle nei at det har gått 14 år. Det er ganske alvorlig om man har voldtatt noen.

Selvfølgelig er voldtekt alvorlig selv om det har gått 14 år. Men dessverre, så har hun absolutt ingenting å vinne etter så mange år, annet enn hevn og oppmerksomhet omkring seg selv.
Husk mistenkte er også uskyldige inntil det motsatte er bevist. Tenk om det er slik at disse to faktisk er uskyldige, da er det en ganske alvorlig greie hun har begitt seg ut på..... og det etter 14 år i taushet. Ingenting kan dessverre bevises eller motbevises etter så lang tid, og dermed blir det hele for dumt....

Gammel 12-03-07, 20:29   #92
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Det var ikke akkurat vanskelig å finne lydklippet på YouTube.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:32   #93
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Det var ikke akkurat vanskelig å finne lydklippet på YouTube.

Nei, det lå jo ute på NRK sine nettsider i fire timer etter programmet også. Men når jeg googlet det før i dag, var det ikke på yourtube, og jeg var ikke nysgjerrig nok til å høre hele Mina. :lat:

Gammel 12-03-07, 20:33   #94
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Nei, det lå jo ute på NRK sine nettsider i fire timer etter programmet også.

Oops.

Gammel 12-03-07, 20:38   #95
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Hvor: Oslo
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sånn, da fant jeg det også. Og jeg sier bare :javel ja... den ene kjendisen er jeg ikke overrasket over har havna i en slik situasjon... at han har vært i kontakt med dop vet vel de fleste kanskje...

Da vet jeg det, og kan gå videre i livet mitt. Trur ikke at det her kommer til å skade disse to mennene noe særlig jeg, for å være helt ærlig. Det er helt klart Marianne Aulie som kommer dårligst ut av dette, for uansett hva som evt. skjedde den gangen for 14 år siden, så er ikke dette måten å gjøre det på...

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:42   #96
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Tror heller ikke det kommer til å skade karrieren deres. Det er jo for gammelt til en etterforskning, så akkurat nå har det bare verdi som shocking news og sladder. Det går nok over.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:44   #97
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Men hva får Marianne Aulie ut av å navngi dem?

Vel, nå vet jeg plutselig (ufrivillig) masse om denne Marianne Aulie.

Før hadde jeg aldri hørt om dama engang...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:46   #98
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Tror heller ikke det kommer til å skade karrieren deres. Det er jo for gammelt til en etterforskning, så akkurat nå har det bare verdi som shocking news og sladder. Det går nok over.

Jepp. Det tok ikke lang tid før jeg hadde fortrengt bildet av en naken Rune Rudberg, så dette er nok glemt snart, dette også.

Gammel 12-03-07, 20:47   #99
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Det her stuntet kan jo skade henne mye. Nå kjenner jeg ikke loven på dette området, men jeg har lest om flere jenter som har anmeldt voldtekt, for deretter å bli saksøkte av den angivelige voldtektsmannen etter at voldtektssaken er avvist av domstolen.

Men all pr er vel god pr

Gammel 12-03-07, 20:48   #100
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

fortrengt bildet av en naken Rune Rudberg

Nå bekreftet du at det ikke er mulig *flashback*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.