|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Denne uka har min barn hatt bl.a;
![]() |
#3 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Ooh jeg kjenenr at jeg gledegruer meg til å starte med å lage matpakker.
![]() |
#4 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Eg fekk denne for to dagar sidan, og er svært fornøgd. Den var ikkje så stor som eg frykta, men der er likevel plass til tre firkanta brødskiver. Knekkebrød trur eg derimot blir for lange. Ein treng ikkje bestille den veska, men om ein har det, er det plass til kjølelement, eller kanskje aller helst ein mjuk frysepose - cold pack. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
guru advisor
|
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Så bra Tåtti! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Knerten likte matmuffins, men det ikke ikke fort (Han fikk en halv i morges mens jeg stekte pannekake, og halvparten av den ligger nok igjen her...)
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Og der fikk jeg hentelapp på matboksene. Tok akkurat en uke fra bestilling, fra USA.
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Matmuffins og havremelspannekake og agurk. Agurken spist.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Knerten ble ikke helt blid når jeg ikke laget pannekake i dag (selv om han ikke hadde spist noe av den i går) og var lite interresert i brødskiva jeg putta oppi, så den regner jeg med er uspist, men han fikk fullkornspasta og salat i tillegg da, DET spiser han nok, og han skulle få tilbud om knekkebrød til lunsj (usikker på om det hjelper, men i går hadde han altså bare spist ei halv skive til lunsj, og bare litt agurk til frokost, så jeg skjønner at de vil prøve)
![]() |
#11 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Jeg lurer på om jeg må ha med to matbokser til Pluggen.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Knerten har jo egentlig bare med til frokost, men de som vil ha mer enn den frukten de får 1430 får spise av resten av matboksen sin (om der er noe rest, vil jeg anta) Om de skal ha mat til to måltider, er sikkert to matbokser lurt.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Jeg pleier å sende med fruktgele eller - mousse, i en liten boks med lokk (f.eks i laptop lunchboksen). Sist redigert av m^2 : 12-08-11 kl 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor kjøpes den? Så fin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
Mine har også slike, men med ToyStory, ICarly og Barbie. Kjempebra til varme måltider, supper, pasta, kjøttboller eller det du måtte finne på. Du får kjøpt dem flere steder på nett, for eksempel Amazon, Target.com eller her http://www.thermos.com/product_catal...0&ViewAll=true
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Forslag jeg kommer på i farta (som kanskje allerede er nevnt):
![]() |
#19 |
|
De er kjempefine Sist redigert av m^2 : 13-09-11 kl 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Da var Pluggens aller første matpakke i "boks". 3 brødskiver med kyllingleverpostei, en speltpannekake vi hadde til overs etter frokost, et egg, pasta- og fiskekakesalat med fetaost, agurk og paprika, en Babel, kiwi- og druemix samt pølsesticks! Å drikke er det smoothie av skogsbær.
![]() |
|
|