|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
...we have cookies
|
Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret"?Jeg ble visst gøy på håret i går. Frisøren fikk klippe som hun ville, så lenge jeg fikk ha en smule lengde på luggen min. Og det er visst en trend blant frisørene der, det å være litt gøy på håret. Omtrent alle var kort på ene siden i en eller annen varian, og så masse lengde på den andre. Dog ingen så ekstreme som det bildet fra Idol tidligere i diskusjonen... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret"?Håret mitt er symetrisk klippet, den fargen det har naturlig, og festes stort sett i en strikk eller klemme for å få det unna veien og babyens fingre. Lite gøy, balre litt "slitent" kanskje?
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret"?Jeg skal til frisøren i morgen. Kanskje jeg skulle be om å bli gøy på håret?
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret"?Jeg synes converse endel ganger kan se litt desperat ut på godt voksne damer. Litt sånn "ungdommelig".
|
|
|
#6 |
|
Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret"?
Vet du noe. Jeg tror du leste mine tanker. Jeg hadde tenkt å skrive det. Men turte ikke. Jeg var inne i en desigualbutikk i amsterdam og måtte gå ut for jeg ble helt svimmel.
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Jeg kjenner at det kommer an på stilen og stedet der en bor når det gjelder Converce og ang. Desigual, så varierer det fra plagg til plagg. Her går folk i alle aldre med Converce, det er "tøysko" som alle bruker. Jeansene til Desigual synes jeg ikke er over the top, men noen av kjolene er for fargerike for meg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Jeg synes jo ikke det er noe krise med litt gøy, hverken på håret eller andre steder, jeg er bare litt fascinert over morsom på rett og feil måte og sånn og prøver å forstå landskapet.
|
|
|
#9 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret"?Er utrolig lite gøy på håret, og ikke gøy på beina engang. Trenger desperat fornyelse i skoparken, men Art og EN er nok litt i gøyeste laget for meg. Eier Converse og andre typer tøysko, og et par utrolig moderne (sa hun i butikken) "klogger". |
|
|
|
|
|
#10 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret"?Vel, er ikke gøy på håret men har svarte Art sko og får veldig mange komplimenter for de, og de er sykt gode og gå i - genialt spør du meg! BM: could not care less...
|
|
|
#11 |
|
Du er lærer ikke sant?
|
|
|
#12 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Jeg når deg garantert igjen med Art-skoene mine, så nå bør du løpe fort!
|
|
|
#14 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret"?Jeg har både Converse og ElN, liker å forvirre elevene. Helt ærlig så synes jeg "klogger", de med sløyfer f.eks er skikkelig kjerring :dukker: og Desigual-klær er iallefall "gøy på håret", vel å merke det jeg har sett derfra.
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret"?Tenk så kjedelig det hadde vært om lærere ikke hadde gitt elevene noe å le av stilmessig.
|
|
|
#19 |
|
Sv: Artsko, er ikke det litt sånn "gøy på håret"?Clogs, katta.
|
![]() |
|
|