Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kaffemaskin for dummies

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-11, 13:35   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin for dummies

Vannbeholderen vippes jo bare ut og løftes opp? Men det smarte med denne er jo at man bare kan ta av lokket og fylle på.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 09:45   #2
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg bruker alltid laktoseredusert melk, det funker helt fint. Skummet blir ikke like bra med laktorsefri melk, men det går. Soyamelk funker også (veldig godt med soyamelk med vaniljesmak i latte).

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:36   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg synes de helautomatiske fra Nespresso blåser alt for mye luft inn i melka. Den blir seende ut som såpeskum, og slik skal det jo ikke være. Nå skal det sies at jeg er ekstremt kresen.

Ja, men det er flere som oppelver det tror jeg?
Den frittstående steameren deres lager jo mye bedre melkeskum.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:41   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg synes de helautomatiske fra Nespresso blåser alt for mye luft inn i melka. Den blir seende ut som såpeskum, og slik skal det jo ikke være. Nå skal det sies at jeg er ekstremt kresen.

Hvis du er ekstremt kresen, tror jeg bare det er manuelle maskiner som vil duge, egentlig. Det er en grunn til at man ikke ser en helautomatisk kaffemaskin på en kaffebar.

Jeg har en Aeroccino fra Nespresso, og den kan virkelig ikke måle seg med melken jeg lager på Silvaen, men det er litt enklere å lage melk med den, det skal den ha.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.