|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En Som Trener
|
Sv: Barn i valglokaletSpesilet skremmende blir dette når man leser denne saken fra samme fylke: http://www.rb.no/lokale_nyheter/valg/article5737688.ece
|
|
|
#2 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn i valglokaletProblemet er ikke, tror jeg, at folk har gitt opp det norske demokratiet, eller ihvertfall ikke på den måten det fremstilles.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Barn i valglokaletJeg syns faktisk ikke det var veldig dårlig journalistikk, dette. Spesielt med bakteppet med lav valgdeltagele og ellers det Limpalot sier. Og med tanke på engasjemantet saken medfører både her og der.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barn i valglokaletHadde ikke treåringen valgt hadde vel mora foretatt en loddtrekning mellom de ulike partiene. Tenker jeg. Om det er så mye bedre, vel.
|
|
|
#6 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn i valglokaletJeg hadde vært veldig flau om dette var noen jeg kjente.
|
![]() |
|
|