|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøyDet er forskjell på arv av barneklær og voksenklær tenker jeg. Når det gjelder barneklær tror jeg det fleste ville sette stor pris på det. Selv har vi ingen å arve av dessverre. Kjøper gjerne brukt tøy til yngste. Eldste bruker ikke like mye brukttøy lenger. Klær etter eldste legges på loftet til bruk til yngste til tross for aldersforskjellen. Foreløbig tar jeg også vare på tøy etter yngste på loftet, vi har ingen vi kjenner godt med barn i arvealder og tenker at vi heller sparer på det en stund før vi ser om det er stopp på barneproduksjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøyFor å gå tilbake til dette med dårlig råd og arveklær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøyVi arver nesten ingenting, men de gangene jeg har fått tilbudet takker jeg ja. Så bruker vi det vi synes er fint. Særlig ull, ekstra vintertøy etc. synes jeg er superkjekt å få.
![]() |
#84 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøy
Jeg også.
![]() |
#85 |
Fant tittel på Fretex
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Tromsø
![]() |
![]() Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøy
Det tror jeg er ganske sant.
![]() |
![]() |
#86 |
Passiv
|
![]() Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøyJeg tror også helt klart det er mindre stigmatiserende med arvetøy nå siden folk som ikke må liker å arve, ja. |
![]() |
![]() |
#87 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøyNaboene våre likte det ikke da vi spurte! De svarte litt surt: "Bare hvis det er ull". Hallo? Har ikke akkurat latt dem arve ull etter det, altså! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøyJeg blir kjempeglad for å arve tøy jeg og får med jevne mellomrom et lass av klær til guttene. Ei nabodame som har ungene sine på samme skole som meg spurte om jeg hadde noe imot å ta imot brukte klær...............jeg sa selvfølgelig at jeg ble bare glad for å få arve klær jeg. Eldstejenta har ingen hun kan arve av, så der blir det mye nytt ja. Ikke har jeg noen som kan arve etter henne heller og det syns jeg er veldig synd egentlig, for det er lite av klærne hennes som er stygge når hun har vokst fra dem. Hun har en kusine som er yngre enn seg, men hun er så kraftig at hun bruker jo større klær enn min 11 åring. Klærne etter min datter pleier jeg å sende til flyktningmottaket i nabokommunen og de blir veldig glade for alt de får.
![]() |
#89 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
![]() Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøyÅ arve er jo supermiljøvennlig:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Passiv
|
![]() Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøyArveklær er gull! Jeg tror folk må være rimelig spesielle for å si nei til å arve barneklær. |
![]() |
![]() |
|
|