|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når skal deres barn gå Halloween? | |||
| Lørdag 29.10 |
|
5 | 2,28% |
| Søndag 30.10 |
|
7 | 3,20% |
| Selve dagen: 31.10 |
|
161 | 73,52% |
| Annet tidspunkt |
|
1 | 0,46% |
| Ikke i det hele tatt |
|
45 | 20,55% |
| Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Planen var at storebror skulle gå sammen med en kompis på mandag, men så meldte pappaen plutselig sin ankomst, og dermed håper jeg pappaen går sammen med dem.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Vesla skal ikke gå, men hun og en klasseveninne skal ha Halloweenfest hjemme hos oss i morgen 31. for jentene i klassen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Her gås det selve dagen. Vi bor i et barnetett område og heldigvis har skolen indoktrinert barna godt på regler og skikker rundt Halloween sånn at det er like kjøreregler for alle. Og de følges faktisk, utrolig nok.
|
|
|
#4 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?
|
|
|
#5 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Vi feirer ikke Halloween, så våre unger går ikke, men skulle de gått hadde det selvfølgelig vært den 31.
|
|
|
#6 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Ser at naboen har gresskar ute, og i fjor var det 40 barn på døren. Men så langt har ingen ringt.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Det er forresten på tide om vi for avviklet denne dagen snart, for det minker alvorlig på snopet her.
|
|
|
#9 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Jeg er ikke noe opptatt av dette selv, men har to gutter som liker det veldig. Utkleddning og godis, skjønner ikke hvorfor.
|
|
|
|
#10 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag skal barna deres gå Halloween?Storesøs skal gå med venninner til mandag, hvis de to yngste spør tar hun dem sikkert med. Lørdag er dagen for Halloweenparty her i nabolaget, Storesøs var også på en slik feiring. Men ingen ringte på døren vår i går. Vi har allerede handlet inn godteri til mandag, så hadde noen ringt på her, ville de selvsagt fått. |
|
|
|
![]() |
|
|