Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 21:56   #81
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Ja, så skal jeg komme da, Kif!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 21:56   #82
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg har møtt over 100 fra SG/SM/NM, og flere fra FP. Håper jeg ikke glemmer noen:

Angelique
Adrienne
LaBanga
Solregn
Bequita
Mica
Pastill
Madam Mim
Skilpadda
Irma
Tinetoff
MissNorway
Emm
Majsa
Amelie
MokkMokk
Divine
Cascaye
Nynne
Carrie
Honeybunny
Koma

Jeg kunne også tenkt meg å treffe:

Vimsen
Madarin
Heidi
Sitron
Bella76
Iset
Blondie
Inagh
Myrsnipa

For å nevne noen

Jeg var også der...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 21:56   #83
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg kommer bare hvis Aylar og Pia Haraldsen kommer ... :kjendishore:

Vi bør leie inn Lene Alexandra med "my boobs are ok"

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 21:58   #84
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Clubby bør stå for musikken - hvor kan han være dj liksom...

Vel, jeg er nyskjerrig på veldig mange, var jo på treff i fjor og hilste på de som var der... her er det nye mennesker og nye sjanser.

Jeg har mottoet: En ukjent er en venn du enda ikke har møtt.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 21:58   #85
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Kirsebær og sitron.. hehe.. og Madam mim.. egentlig en hel del..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 21:58   #86
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

:ringerchristerfalck:

Gammel 18-03-07, 21:59   #87
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det høres ut som vi er en bra match den kvelden, du kan nynne Lisa Ekdal og søle rødvin på kjolen min, mens jeg febrilsk og ustø diskuterer verdensproblemene tett inn i øret ditt mens drinken min sakte renner ned i nakken din...

Tror jeg må komme og. Høres ut som mitt nivå.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 21:59   #88
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg skulle gjerne ha møtt alle sammen jeg.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 21:59   #89
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg må tydligvis gjøre meg mer bemerket ...

Må bare innrømme at jeg glemte deg!

Og zol har jeg også møtt, men hun husker ikke meg.

Gammel 18-03-07, 22:00   #90
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Tror jeg må komme og. Høres ut som mitt nivå.

Gammel 18-03-07, 22:02   #91
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om eg skal velge EI uten at nokon blir furtne, velge eg Kasia.

Ellers er det jo en heil haug, men mest av alt vil eg snart treffe alle desse eg faktisk har blitt glad i.

Gammel 18-03-07, 22:03   #92
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker mennesker og har lyst til å bli kjent med flere. Ingen nevnt ingen glemt. Jeg kjenner fire stykker her inne IRL

Møtte mange av dere i Oslo på MM-treff i mai i fjor.

hmrff.....ingen som vil hilse på meg nei....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:03   #93
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Kunne tenkt meg å møtt igjen alle fra MM-treffet i fjor jeg. Var så mange der at jeg følte jeg ikke fikk snakket med noen egentlig. *dårlig mingler*

Gammel 18-03-07, 22:03   #94
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Helt enig.
Jeg synes Mim på kjøkkenet (tror også Tinetoff kunne hjulpet til der), Clubby bak spakene, Guniss smittende humør, og et par gode rødvinstips fra Veronal, ja da tror jeg kvelden hadde vært topp!

Og alle andre FP`er er der selvsagt!

Høres herlig ut!

Jeg synes vi kan leie en hel skole til FP-treffet jeg. Mim og alle kursdeltagerne lager mat på skolekjøkkenet, samtidig som resten tar en treningsøkt i gymsalen i regi av guniss. Etter uttøyningen kan vi ha FP-ball i gymsalen, først matservering ved skolepultene - deretter disco i regi av Clubby. Innimellom dansingen (og klinings) arrangerer Haugtussa, Anne M og Angelique moteframvisning på catwalken. Nachspiel på klasserommet med språk- og spikkefantastene som underviser med tequelaflaska i den ene hånda, og røyken i den andre. Overnatting med soveposer og fnising hele natta.

Gammel 18-03-07, 22:03   #95
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Jeg var også der...

Må løpe og redigere!

Gammel 18-03-07, 22:04   #96
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg svelger i meg snurtheten over å ikke være nysgjerrig-wanted
De jeg kunne tenke meg å treffe er så mange at jeg nevner ingen. Ingen nevnt, ingen glemt :lat:

Gammel 18-03-07, 22:05   #97
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Innimellom dansingen (og klinings) arrangerer Haugtussa, Anne M og Angelique moteframvisning på catwalken.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:06   #98
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Høres herlig ut!

Jeg synes vi kan leie en hel skole til FP-treffet jeg. Mim og alle kursdeltagerne lager mat på skolekjøkkenet, samtidig som resten tar en treningsøkt i gymsalen i regi av guniss. Etter uttøyningen kan vi ha FP-ball i gymsalen, først matservering ved skolepultene - deretter disco i regi av Clubby. Innimellom dansingen (og klinings) arrangerer Haugtussa, Anne M og Angelique moteframvisning på catwalken. Nachspiel på klasserommet med språk- og spikkefantastene som underviser med tequelaflaska i den ene hånda, og røyken i den andre. Overnatting med soveposer og fnising hele natta.

Ja, jeg blir med Også risikerer vi ikke at noen mener de kjenner diskojokeyen (husker det var ei som ble litt bekymret i fjor )

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:07   #99
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ikke så ivrig, vi er de som spyr på skoledoen med tequilaflaska i handa...med rosa ballkjoler og revnet stay-ups...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 22:07   #100
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Høres herlig ut!

Det hadde vært noe det!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.