|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg er kjoledame, og har vært det siden før min FP-tid. Om vinteren er det faktisk varmere med kjole enn bukse: Jeg bruker ullkjole med halvtynn strømpebukse under og så tar jeg på knestrømper i ull når jeg skal ut. Sammen med dunkåpe er jeg kledd i ull og dun fra topp til tå og fryser ikke.
1999 2001 2004 Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun. Sist redigert av Synnemor : 16-11-11 kl 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Nope, går aldri i kjole. Kun til fest
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Skal vi se... Denne uka har jeg hatt kjole på 3 av 3 dager. Så ja, litt kjole-/tunikadame er jeg nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg går masse i kjole. Elsker Finkleakjolene mine |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Epikur
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg bruker mye kjole. Bukser innimellom, men mest kjoler. Lettere å kle seg varmt i kjole, med varme strømpebukser, ullsokker i støvlettene og varme kjoler med ull under.
![]() |
#86 |
kamerat
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Det der er jo min kjole, Rine!
![]() |
#87 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Går ofte i kjoler, men det blir verre nå framover når det blir kaldere. Som regel kjole 3/5 dager på jobb. Liker kjoler og fine sko, da jeg alltid har ønsket å være mer feminin, og med kjoler og krøllet hår føler jeg jeg klarer det bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?OM jeg har på meg kjole eller skjørt, da er det et sjeldent unntak. Finnes ikke andre plagg jeg blir mer ukomfortabel i. Og det er litt leit på en måte, for det er så mye fint der ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg er 50/50- dame, og går like mye i jeans som i skjørt og kjole. Eller mest i skjørt, egentlig. På jobben min er det nok egentlig flere kjoledamer enn buksedamer.
![]() |
#93 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg går mest i jeans. Av og til i skjørt. Kjøpte en kjole i høst som jeg har brukt noen ganger, men er litt usikker på om jeg egentlig liker meg i den. Til fest bruker jeg gjerne kjole eller skjørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
intro
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?
Ja, altså det er jo ikke direkte vanskelig å pynte seg, men jeg synes likevel at kontrasten sjelden er særlig stor for eget vedkommende. (Sammenlikna med andre ser jeg ut som et juletre uansett.) Mulig mine pynteproblemer henger sammen med at jeg ikke har noen skyhøye pynte-pyntesko. Smykker bruker jeg også til daglig, og sminke.
![]() |
![]() |
#95 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg varierer mellom kjoler, skjørt og bukser. Liker egentlig alle klesstiler bortsett fra tights/tunika.
![]() |
#96 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg er bukse-tunika & tights person.
![]() |
#97 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Når noen sier lang kjole, tenker jeg fotsid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg kan godt gå med kjole, men jeg har inntrykk av at mange FP liker f.eks Odd Molly og det er jeg ikke så glad i, selv om det absolutt finnes unntak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Hva jeg har på meg kommer helt ann på dagsformen egentlig. Jeg trives både i skjørt, kjole og bukser. Noen dager er det jeans, genser og converse, andre dager er det kjole, høye heler og store smykker som gjelder.
![]() |
|
|