Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er alle på FP kjole-damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 17:54   #81
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Jeg er kjoledame, og har vært det siden før min FP-tid. Om vinteren er det faktisk varmere med kjole enn bukse: Jeg bruker ullkjole med halvtynn strømpebukse under og så tar jeg på knestrømper i ull når jeg skal ut. Sammen med dunkåpe er jeg kledd i ull og dun fra topp til tå og fryser ikke.

Å pynte seg når man alltid går i kjole er intet problem: Man tar bare på en enda finere kjole :liker å shoppe kjoler: Sammen med smykker og pene sko ordner det seg.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 16-11-11 kl 19:02.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:56   #82
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Nope, går aldri i kjole. Kun til fest Men bruker en del tunica

Gammel 16-11-11, 18:00   #83
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Skal vi se... Denne uka har jeg hatt kjole på 3 av 3 dager. Så ja, litt kjole-/tunikadame er jeg nok.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 18:17   #84
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg går masse i kjole. Elsker Finkleakjolene mine

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 18:23   #85
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker mye kjole. Bukser innimellom, men mest kjoler. Lettere å kle seg varmt i kjole, med varme strømpebukser, ullsokker i støvlettene og varme kjoler med ull under.

Gammel 16-11-11, 18:25   #86
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der er jo min kjole, Rine!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 18:27   #87
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Går ofte i kjoler, men det blir verre nå framover når det blir kaldere. Som regel kjole 3/5 dager på jobb. Liker kjoler og fine sko, da jeg alltid har ønsket å være mer feminin, og med kjoler og krøllet hår føler jeg jeg klarer det bedre.

(innser at jeg trenger varmere kjoler rett og slett)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 19:54   #88
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg tar på meg min North Face dunkåpe og er varm uansett hva jeg har på meg! *Reklamerer*

Gammel 16-11-11, 19:57   #89
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det der er jo min kjole, Rine!

Det visste jeg ikke, altså. :æresord:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 19:59   #90
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker ikke kjole med mindre det er selskap eller noe sånt. Og aldri skjørt.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 20:01   #91
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

OM jeg har på meg kjole eller skjørt, da er det et sjeldent unntak. Finnes ikke andre plagg jeg blir mer ukomfortabel i. Og det er litt leit på en måte, for det er så mye fint der ute.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 20:07   #92
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er 50/50- dame, og går like mye i jeans som i skjørt og kjole. Eller mest i skjørt, egentlig. På jobben min er det nok egentlig flere kjoledamer enn buksedamer.

Gammel 16-11-11, 20:11   #93
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg går mest i jeans. Av og til i skjørt. Kjøpte en kjole i høst som jeg har brukt noen ganger, men er litt usikker på om jeg egentlig liker meg i den. Til fest bruker jeg gjerne kjole eller skjørt.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 20:26   #94
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Å pynte seg når man alltid går i kjole er intet problem: Man tar bare på en enda finere kjole :liker å shoppe kjoler: Sammen med smykker og pene sko ordner det seg.

Ja, altså det er jo ikke direkte vanskelig å pynte seg, men jeg synes likevel at kontrasten sjelden er særlig stor for eget vedkommende. (Sammenlikna med andre ser jeg ut som et juletre uansett.) Mulig mine pynteproblemer henger sammen med at jeg ikke har noen skyhøye pynte-pyntesko. Smykker bruker jeg også til daglig, og sminke.

Gammel 16-11-11, 20:36   #95
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg varierer mellom kjoler, skjørt og bukser. Liker egentlig alle klesstiler bortsett fra tights/tunika.
Omgangskretsen min består av alle kategorier.

Gammel 16-11-11, 20:56   #96
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er bukse-tunika & tights person.

Det er greit nok med kjoler, men jeg hater HATER (with passion, på godt norsk) strømpebukser. De er ikke lange nok i livet, de henger som hengekøyer mellom beina, de er tranger osv. Det gjør at jeg bruker lite kjoler, det og at jeg syns jeg ser ut som et vandrende speidertelt i kjole.

MEN jeg har faktisk noen kjoler jeg bruker. Jeg fant et nettsted som hadde kjoler for store damer og heiv meg ut i det. De kjolene elsker jeg. Spesielt en svart jeg har, som jeg har trågått i både i fjor og i år. De skjuler det som bulker, men går alikevel inn og ut på de rette plassene. Og så er de lange! Et must hvis jeg skal ha kjole.

Gammel 16-11-11, 20:57   #97
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når noen sier lang kjole, tenker jeg fotsid.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 00:15   #98
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Jeg kan godt gå med kjole, men jeg har inntrykk av at mange FP liker f.eks Odd Molly og det er jeg ikke så glad i, selv om det absolutt finnes unntak.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 09:09   #99
Trixie

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker kjoler og skjørt, men trives like godt bukser.
På jobb blir det mest bukse. På skolen liker jeg å pynte meg mer.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 09:20   #100
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva jeg har på meg kommer helt ann på dagsformen egentlig. Jeg trives både i skjørt, kjole og bukser. Noen dager er det jeans, genser og converse, andre dager er det kjole, høye heler og store smykker som gjelder.

Jeg er hverken eller tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.