|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Det ble lagt ut en rabattkode fra Brandos i tilbudstipsetråden og vips så var disse på vei. |
|
|
|
|
#4 |
|
Tatt på
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Denne i mange fine farger hang på et stativ det stod 100,- på, så jeg kom hjem med en sandfarget og en moccafarget.
Pie (2007) og Gut (2010) Sist redigert av Fersken : 02-12-11 kl 23:50. Årsak: Bedre bilde |
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Fant kjole på H&M i dag, i knallfarger og stoff som jeg liker. Det skal være resirkulert materiale, uten at det var av betydning egentlig. Jeg bare så den hang der, kjente på den og kjøpte den. Kjøpte den i 40, men den blir akkurat litt trang over ryggen, så jeg skal bytte den i morgen til 42. Må ha litt å gå på. Den var med rabatt, så kom på bare 199,-. |
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!
For meg er dette en jobbkjole/hverdagskjole, men kan sikkert også brukes i jula og sånt. Den er i 100% polyester, og hadde egenskapen at den viste litt byste, samtidig som den skjulte litt mage, og ikke minst var fargene veldig fine til meg. Selv mannen utbrøt spontant at den var stilig, så jeg var fornøyd. Skulle egentlig ikke kjøpe noe sånt i dag, men tok den med i forbifarten. |
|
|
|
|
#8 |
|
Metallica!!
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Skikkelig fine skjørt!
Ingen støvletter der...
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Siden jeg er syk og har gått glipp av hele helgens hyggelige program, har jeg trøstet meg med å kjøpe skinnarmbånd og øredobber på epla.no, spanx highwaist strømpebukser og lipgloss på eBay, og høyhælte grå sko på salg på lillevinkel. |
|
|
|
|
#14 |
|
Viser tenner
|
Fordi du fortjener det!
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Denne var så søt at jeg ikke klarte å la være.
|
|
#17 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Nyydelig! Hvor???
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Jeg fant den på nettet, og vågde meg på str. M. Håper den ikke blir for knapp. Har funnet ut at jeg er str. 41 sånn ca, dvs. kan variere mellom 40 og 42. 42 blir dog ofte litt stort. Men snittet her tilsa jo at den skulle kunne funke, spesielt med mine a-cups. |
|
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jeg synes Vila generelt er romslige. Jeg hadde en annen kjole i str. S innom meg en kort stund, og den var romslig. Sendte den tilbake fordi det ikke var helt riktig stil da. Og jeg tror definitivt den gjør seg best med små pupper.
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Skjørtene mine fra Nicola Quilter har kommet!
|
![]() |
|
|