Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trenger du tips til familiebildet på årets julekort?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-11, 22:46   #81
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger du tips til familiebildet på årets julekort?

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

De tok egentlig bare bilde av gutten ja?

Ja

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 22:46   #82
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Balanse, vi har laget morsomme julekort flere ganger. Superheltfamilien kunne godt vært oss.

Det var godt å høre. Jeg får satse på at vi enten er morsomme også i andres øyne, eller at vi i det minste har hatt det utrolig gøy selv med kortene.
(Og så skulle jeg gjerne sett både Addams-kortet og superheltene en gang. )

Sist redigert av Balanse : 07-12-11 kl 22:51.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 07:28   #83
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Ups, mener dere at jeg ikke kan sende julekortene som nettopp dumpet inn fra trykkeriet? Jeg har faktisk på tro og ære laget et "morsomt" kort i år, for første gang. Nå ble jeg bekymret for om mottakerne mine bare synes det er teit.

Jeg synes det er utrolig kult at noen finner på noe annet en standardjulekort med søte barn.

Gammel 08-12-11, 08:53   #84
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes det er utrolig kult at noen finner på noe annet en standardjulekort med søte barn.

Pjuh, da vet jeg jo at noen synes det er tøft. (Jeg er med på julekortet elv for første gang også, ellers har det gått i søtt barn her også.)

Gammel 08-12-11, 10:38   #85
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pjuh, da vet jeg jo at noen synes det er tøft. (Jeg er med på julekortet elv for første gang også, ellers har det gått i søtt barn her også.)

Morsomme kort er gøy! Hva gjør dere/har dere på dere?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:41   #86
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg får somlet meg til å ta bilder, så har jeg standard juleklisjemotiv på lur i år. Jeg har ny søt hundevalp og ganske søt niåring. Jeg har tenkt å hive røde sløyfer på dem og knipse i vei. Kunne det vært gøy å sette reinsdyrgevir på bikkja, spenne henn for kjelken og sette hele familien bakpå? Evt. sette gevir på niåringen og la henne dra minihunden på kjelken?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:48   #87
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Fikk litt vibber mot The Addams family av the Kardashians:

Det spørs om ikke det er akkurat det de er ute etter også.

Det var rett og slett et creepy bilde, way too much. Karashians altså, ikke Addams.

Gammel 08-12-11, 12:26   #88
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Morsomme kort er gøy! Hva gjør dere/har dere på dere?

Vi har muligens ikke overdrevet nok, men vi har et skjønnheten og udyret/Englebarn & Slem mor-tema, og mer et nyttårskort enn ett julekort. Avleggeren sitter i en overdrevet Englebarnposisjon, mens moren er litt forvrengt og grim, og så en tekst som går på at året har inneholdt mye forskjellig, og at vi satser friskt på 2012 også, og hopper i det videre, etterfulgt av et nytt bilde av avleggeren i et friskt lufthopp mot himmelen/sola. Og ønsker om et fint år videre for alle, takk for det gamle, blablalbla

Jeg hadde likt å få kortet med familien på kjelken, men lurer jo på om jeg er helt teit med mitt eget kort, så

Gammel 08-12-11, 13:17   #89
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Vi har muligens ikke overdrevet nok, men vi har et skjønnheten og udyret/Englebarn & Slem mor-tema, og mer et nyttårskort enn ett julekort. Avleggeren sitter i en overdrevet Englebarnposisjon, mens moren er litt forvrengt og grim, og så en tekst som går på at året har inneholdt mye forskjellig, og at vi satser friskt på 2012 også, og hopper i det videre, etterfulgt av et nytt bilde av avleggeren i et friskt lufthopp mot himmelen/sola. Og ønsker om et fint år videre for alle, takk for det gamle, blablalbla

Jeg hadde likt å få kortet med familien på kjelken, men lurer jo på om jeg er helt teit med mitt eget kort, så

Bare å slenge det ut det, så skal vi bedømme vi...

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 20:59   #90
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det barnas medaljer og sløyfer de har pynta treet med???

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.