|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Aldri mer "Jul i Skomakergata"Og at det går sakte kan være en god ting, altså. Hilsen en som har brukt siste året på å lære seg at ikke alt som er effektivt er av det gode...
|
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aldri mer "Jul i Skomakergata"Jeg synes og det er helt greit at Jul i Skomakergata ikke blir sendt på tv. Vi har den på DVD og eldste liker den og følger med på den daglig, men det er mye pjatt om ingenting.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aldri mer "Jul i Skomakergata"Ja, den grantenninga i dag var absolutt sakte, det var den. Selv Knerten, som egentlig liker dette, lot seg distrahere da... Men han digger Tøfflus da. Han bor i skuffen, og viser film. Det er tøffe saker!
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Aldri mer "Jul i Skomakergata"Vi har på DVD og ser hver dag, så jeg bryr meg fint lite. Barna mine liker Skomakergata mye bedre enn Blåfjell!
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Aldri mer "Jul i Skomakergata"
Jeg synes egentlig de gamle reisebrevene til Erik Diesen var koselig |
|
|