Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 11:35   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Da har kjolene mine kommet. Det var vist helt annet hvit kjole jeg hadde bestilt. Så den skal jeg levere tilbake. Det så ut som jeg hadde på meg hvit sekk!

Gammel 29-03-07, 18:08   #2
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Da har kjolene mine kommet. Det var vist helt annet hvit kjole jeg hadde bestilt. Så den skal jeg levere tilbake. Det så ut som jeg hadde på meg hvit sekk!

Jeg kvapp litt av denne. Så ut som en gammeldags sykepleieruniform med en gang.

Siden str. er så ymse og jeg har lagt på meg så tør jeg ikke bestille noe over nett lenger. sukk.

Gammel 29-03-07, 19:03   #3
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg kvapp litt av denne. Så ut som en gammeldags sykepleieruniform med en gang.

Siden str. er så ymse og jeg har lagt på meg så tør jeg ikke bestille noe over nett lenger. sukk.

Ja det ser nok noe lignende ut også "live"! Skikkelig øgly!

Gammel 29-03-07, 18:24   #4
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg dro på meg en catsuit i str 42 i dag. Det pleier passe.
Denne ble TRANG. Så jeg tenkte jeg fikk ta 44 når jeg skulle prøve nikkerssen i svart. Det var bare å glemme å få den over rumpa i det heletatt.

Ikke rart de får så mye i retur. Knøttstørrelser.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:35   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk kjolen min i posten i dag og den satt som et skudd! Er helt overbevist om at dette kommer til å bli det nye yndlingsplagget mitt.
Str. 42 passet ypperlig til meg i denne kolleksjonen, og det er ikke alltid det gjør det med andre klær, for å si det sånn...

Gammel 30-03-07, 14:29   #6
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Alle klærne jeg fikk, passet kjempefint. Veska jeg trodde var utsolgt, kom også. Jeg ble veldig glad!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:13   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg beholder silkebuksen, den var knallfin på
Kjøpte den hvite korte jakken med belte i livet og den er super til buksene

Kjole sender jeg i retur
De var litt trang ...

Gammel 01-04-07, 10:19   #8
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken kjole og størrelse er det Angelique?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:26   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Hvilken kjole og størrelse er det Angelique?

Denne i str.36

Kjempefin og nydelig snitt og stoff
Jeg må ha 38

Gammel 01-04-07, 11:09   #10
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Elin: Jeg har skinnjakken og syns den er helt normal i størrelsen. Knallfin og mykt og deilig skinn. Mye jakke for bare 1500,-

Gammel 01-04-07, 12:38   #11
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Denne i str.36

Kjempefin og nydelig snitt og stoff
Jeg må ha 38

Har sett denne i flere butikker i sentrum.

Jeg ble litt skuffa over den jeg da. Syntes den så veldig HM ut. Men kan jo hende en runde med strykejernet hadde hjulpet.

Gammel 30-03-07, 15:30   #12
Mystify
Passiv

Standard

Denne har jeg kjøpt...

Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 16:02   #13
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den virket flott, Mystify

Ser at det var ikke mye igjen på online
Men da MinaX og jeg var innom CCVest på onsdag, var det ganske mye forskjellig igjen. Jeg skal bare bli ferdig med å amme og slanke bort de siste kiloene før jeg kjøper noe nytt noe.

Gammel 31-03-07, 17:52   #14
Pastill
Pauset

Standard

Prøvde skoene i dag. Tror jeg hadde dødd etter en halvtime i sånne sko. DE var høye de. Nesten så jeg følte jeg gikk i ballettsko.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.