|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnPrampack passer til alle, ja. Det er vel også den eneste som er godkjent av en del flyselskaper, i hvert fall Norwegian? Jeg elsker vår i hvert fall, får dyttet inni hele vognen pluss pose og skinn og hva-har-du. Ikke at du trenger det i Syden da, men dog.
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnVår gamle Emmaljunga har vært både i Thailand, Sveits og på Kypros det siste halvannet året uten pram pack, og det har fungert bra det altså. Den har fått noen smeller da. Det avhenger jo litt av hvor gammel din EW er. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnEg er fullstendig avhengig av sol- og varmegaranti når det kjem til sommarferien. Ergo utgår både Danmark og Norge som feriemål. Det er i alles beste interesse at mor får sol og varme, ettersom mor blir meir gretten og meir vanskelig å ha med å gjere utan årleg dose.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barn
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnJeg liker ikke charter, og syns all inclusive var mye styr
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barn
Det er nok sikkert forskjell på å reise charter midt i felles ferien i forhold til litt før/litt etter. Vi var i september og det var aldri for mye folk syns jeg.
|
|
![]() |
|
|