|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandRørende vakkert. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandEg syns dette var fint! Likar originalen også. Det blir to ulike sangar som ikkje kan samanliknast. Sivertsen syns i alle fall dette var flott - det var tydelig!
|
|
|
#3 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandMener det nå er slutt med han og kona? Mulig versene er vakre i ny drakt, men det spiller liten rolle for meg når jeg ikke får med meg hva han sier. Enig med pøbelsaa i at det er forløsende når refrenget kommer, men for meg er jo det nettopp fordi refrenget er så vakkert og melodiøst i seg selv.
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandOg bandet!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandSupert program og super versjon Vinnie gjorde. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandDet er reprise på programmet nå, jeg må få med meg den. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg synes Anne Grete er blitt vakker med årene. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Permakulturell
|
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg liker både originalen og Vinnis versjon. Og så likte jeg å høre litt mer om bakgrunn og motiv for å lage de låtene som ble framført. Den slags kosemose kan jeg akseptere. Reklameavbruddene, derimot.
|
|
|
#12 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandsøndag:
|
|
|
#13 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland
Ja, jeg må si at jeg er litt enig her altså. Har ikke fått sett klippet før nå, men har jo sett at det har vært linket både her og på FB i hytt og pine, så det er mulig jeg hadde for høye forventninger. Men da jeg hadde hørt ferdig satt jeg bare der og lurte på om dette virkelig var det alle hadde skrytt sånn av. Hva var greia liksom? |
|
|
|
![]() |
|
|