|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
heimføing
|
Sv: Har du mye rynker?
Ja, DET ser gammelt ut, det! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du mye rynker?Noen har jeg. Jeg er snart 44, så det skulle vel bare mangle. Men jeg ser jo at huden i ansiktet har begynt å sægge litt, men når jeg ser bilder av andre i 40-årene synes jeg jaggu jeg har lite rynker i forhold.
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har du mye rynker?Relativ rynkefri til å være 39 veldig snart. Bortsett fra sinterynken i pannen.
|
|
|
#5 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du mye rynker?Nei, jeg har nok med å bekjempe kviser enda. Mulig det er noen ørsmå tynne linjer, men ikke noe jeg er i nærheten av å kalle rynker. Bruker ingen antirynkekremer.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du mye rynker?Da jeg var litt (mye) tyngre enn jeg er nå så vistes ikke rynkene så godt, men nå vises de mer og mer
|
|
|
#7 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Signerer nolo. Ja, bortsett fra at jeg er bare 44, da. Snart 45.
|
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har du mye rynker?Etter å ha strevd hele dagen med å stoppe og rapportere iTunes-svindel, (
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Huff da, ikke bra! (
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Har du mye rynker?Jeg liker rynker. Virkelig. Det har jeg alltid gjort, jeg nyter gode portretter av mennesker med masse vakre linjer i fjeset, og jeg satt senest i går og betraktet en kvinne i, hm, 50-årene?, som virkelig var utrolig vakker, og nærmest hovedsakelig på grunn av rynkene rundt øynene og sølvstriper i håret. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Har du mye rynker?Jeg har ingen rynker, det skyldes nok at jeg har god polstring og at jeg enda ikke har passert 30.
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du mye rynker?Men det er forskjell på rynker, Maverick. Jeg kan også se det vakre i et ansikt fullt av linjer og spor. Det er ikke like flott på de som ikke er gamle, men har ligget i solariet med sigarettene i 20 år. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Har du mye rynker?Sånn egentligegentlig tror jeg ingen mirakelprodukter funker mot rynker som et normalt levd liv har gitt oss. Dersom man derimot har vært dustete og brukt tida på solarium og røyk, kanrnok skadene bøtes på med produkter, men ikke slike koselige som gjør at man føler velvære, men derimot aggressive j..... som svir og har samme effekt som å sandblåse bort det øverste hudlaget.
|
|
|
#17 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Nei, ikke mot rynkene. Men en fuktet hud ser yngre og friskere ut enn en uten fukt, og da hjelper "vidunder"midlene litt for sånne som meg som har tørr hud spesielt om vinteren. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Har du mye rynker?Litt rynker rundt øynene. Er i 30-årene. Har nylig begynt med Aberela, en kvisekrem på resept som også har effekt på fine rynker. Så gjenstår det å se om den har effekt hos meg, for behandlingsperioden er minimum 6 mnd. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Jeg tror også mye er genetisk betinget. Jeg har dessverre også den tørreste huden i universet, og derfor bruker jeg ALLTID serum eller olje under kremen, året rundt. Jeg veksler mellom ulike, men går mer etter hudfølelse enn etter hva de lover å utrette av mirakler.
|
|
|
#20 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Ja, dette har jeg hørt om og sett etter, uten hell. Noen tips til hvor jeg kan få tak i det? Jeg banner litt innvendig hver gang jeg graver dypt i lommeboka for å betale serumet jeg nå sverger til, og det hadde vært greit å finne et godt alternativ. |
|
|
|
![]() |
|
|