|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?Lekegrupper på mandag, bowling på tirsdag, film og pizza og fys.fos på onsdag, fritidsgård på torsdag og bibliotek m/fortellerstund på fredag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?Mener jeg betaler 2450,- for full SFO-plass. Inkluderer alle dager utenom røde dager og skolens planleggingsdager. Stengt hele juli.
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?Er stengt |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?Vi fikk lapp nå om vinterferien. Der sto det noe om at man kunne benytte de tidene man hadde disponibel, alt utenom måtte det betales ekstra for. Jeg håper jeg misforsto, for jeg trodde at man kunne bruke det antall timer man hadde uansett når på dagen. Det er jo helt håpløst om min sønn kun kan være på sfo fra 14.15 til 15.45 uten å betale ekstra. Vel, jeg har spurt faren min om han kan ha han de dagene jeg ikke har ferie.
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?Da har vi fått programmet, og de skal ha karneval, på kino, skidag med skiforeningen, vinteraktivitetsdag med ski/skøyter/aking/grilling og en hjemmedag med ute- og inneaktiviteter på AKS. Hiawata får med seg noe, men ikke alt. Sånn er tross alt livet.
|
![]() |
|
|