Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør skolens SFO i feriene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-12, 22:33   #1
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?

Lekegrupper på mandag, bowling på tirsdag, film og pizza og fys.fos på onsdag, fritidsgård på torsdag og bibliotek m/fortellerstund på fredag.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 08:16   #2
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Mener jeg betaler 2450,- for full SFO-plass. Inkluderer alle dager utenom røde dager og skolens planleggingsdager. Stengt hele juli.
Varm mat en gang i uka, ellers brødmat.

Gammel 16-02-12, 09:08   #3
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Er stengt

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 16:36   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk lapp nå om vinterferien. Der sto det noe om at man kunne benytte de tidene man hadde disponibel, alt utenom måtte det betales ekstra for. Jeg håper jeg misforsto, for jeg trodde at man kunne bruke det antall timer man hadde uansett når på dagen. Det er jo helt håpløst om min sønn kun kan være på sfo fra 14.15 til 15.45 uten å betale ekstra. Vel, jeg har spurt faren min om han kan ha han de dagene jeg ikke har ferie.

Sto ikke noe om at det skulle være noe spesielt opplegg, så det tror jeg ikke det er. Jaja, opplegget til vanlig er jo stort sett å se på film eller perle, så skal ikke skryte for høyt av sfo nei.

Gammel 16-02-12, 17:11   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har vi fått programmet, og de skal ha karneval, på kino, skidag med skiforeningen, vinteraktivitetsdag med ski/skøyter/aking/grilling og en hjemmedag med ute- og inneaktiviteter på AKS. Hiawata får med seg noe, men ikke alt. Sånn er tross alt livet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.