|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Du må bake brownies ASAP Salt. Fordi vi sier det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3I know, men det var så spennende med en mix. Det kunne jo på mirakuløst vis smakt høykarbo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Sorry, Mei, jeg har en halv form Chocolate Cream Cheese Brownies som må spises opp først.
![]() |
#85 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3I løpet av karbohelgen min fant jeg forøvrig ut at karbo rett og slett ikke smaker godt lenger. Troika? Toppris? Kaker og søtt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Teller ned
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3
Jeg har drukket smoothie til frokost noen dager: |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Liker ikke de granolaene jeg har funnet oppskrift på og laget. Ikke yoghurt heller. :vanskelig: Knekkebrød er kje-he-delig. CC var liksom så perfekt. Ack. Kanskje ikke så rart å gå litt lei etter et og et halvt år med CC til frokost? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Teller ned
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Evt. lavkarbobriks fra Rema1000, de er veldig gode, men inneholder 20g karbo per 100g. Kommer an på hvor strengt du lever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Jeg lever ikke strengt, men brød og knekkebrød er kje-hedelig. Tortillas er hakket bedre. Har en god del i fryseren - og om Vinterbro nå har begynt å ta inn trenger jeg jo ikke rasjonere så veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Teller ned
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Jepp, Vinterbro fikk inn for første gang denne uken. Tortillas til frokost, altså? De er i hvert fall rågode som pizzapunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Teller ned
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Vaniljekesam med hakkede nøtter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Tortillas med ost og skinke eller skinke og italiensk salat eller majones og roastbeef eller roastbeef, løk og remulade eller.. ja i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Teller ned
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Godteri? Du gale kvinne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Her, Mei. Men hvis du synes kesam med hakkede nøtter er godteri synes du nok det om denne og.
![]() |
|
|