|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Har passert 10-årsjubileum.
![]() |
#82 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var både på SM og NM - sistnevnte fra februar 2003. Jeg var faktisk til og med moderator på NM en periode.
![]() |
#83 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Hm. Jeg var på DOL for det meste, men kikket innom SG da Silje fortalte om sin nye nettside der. Etterhvert var jeg også litt innom NM, men for 10 år siden...
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var også på DOL. Det er lenge siden. Det var når jeg var gravid med mellomstepropellen. Hun er født i august 00. Så jeg var der i 99-02, da gikk mer og mer over til SM.
![]() |
#87 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg forvillet meg inn på SM i slutten av 2001 eller starten av 2002. Var på SM treff når den andre? Orderusrettsaken var og vi ble intervjuet av flere. ( vi var på Sørumsand)
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?For 10 år siden hang jeg på KG. Fant SM da jeg ble gravid med mellomste sommeren 2004, så ble det NM og samme barselgruppe som deg, Hattifnatten, men det vet du jo.
![]() |
#89 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?
Jeg var også på dette treffet! Husker deg, Umuriel, men hva kalte du deg, Karamell? Jeg har fortsatt bilder fra treffet (på PCen, vel å merke, ikke på FotoKnudsen).
Husker man fikk passet sitt påskrevet om man dristet seg til å kaste babystøv før man var blitt gravid |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på SM fra høsten 2000, og ble med over til NM da det åpnet i november 2001. SG rakk jeg ikke med Storesøster, så der var jeg ikke før i 2003-2004, og da med et annet nick.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 04-03-12 kl 01:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Ahh DOL der bodde jeg siste delen av 90 tallet, vi flyttet til danmark og var skikkelig isolert en perjode og der startet min nettkariære....era har jg vært fra dag en.
![]() |
#92 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg er også SMer fra nov.2002. Var veldig aktiv på SG, SM og noe på NM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg kom meg aldri lenger enn til SG. Var vel der fra 2003, tror jeg, ikke så veldig aktiv. Så falt jeg av lasset da vi startet adopsjonsprosessen; det var særdeles liten aktivitet på adopsjonsunderforumet. Var tidvis innom FUB-forumet, som dessverre helt mangler sjarm og vidd, og var i forumlimbo helt til jeg oppdaget modne mødre, og begynte å lurke der. Ikke lenge etter ble FP startet opp, og jeg var hjemme.
![]() |
#96 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var bittelitt på SG i des 2002, men bare som sniker. På SM og NM fra 2003.
![]() |
#97 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var aldri på SM, men var registrert på NM. Aner ikke nick, og tror knapt jeg på pålogget mer en tre-fire ganger. Det forumet fenget aldri meg. Booring... |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Teller ned
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Var på SG fra 2003, SM og NM etter det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?*rekker opp hånda*
![]() |
#100 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg aner ikke om jeg var der etter eldste eller yngste, forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|