Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-12, 00:41   #81
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Har passert 10-årsjubileum.

Gammel 04-03-12, 00:56   #82
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var både på SM og NM - sistnevnte fra februar 2003. Jeg var faktisk til og med moderator på NM en periode.

Gammel 04-03-12, 01:13   #83
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg var på DOL for det meste, men kikket innom SG da Silje fortalte om sin nye nettside der. Etterhvert var jeg også litt innom NM, men for 10 år siden...
Jeg fikk jo minstemann sommeren 2001 og da var det på DOL jeg var. Husker det rimelig godt fordi jeg visstnok var et skrønende nettroll da jeg fortalte at jeg hadde født den natten og dro hjem samme dag. Dette var jo før det ble mer vanlig, så jeg hadde i en periode noen anonyme "verden vil bedras"-kommentarer etter innleggene mine nesten uansett hva jeg skrev.

Vel, den jukseungen er nå en 10 år gammel turbo og gjør tidvis veldig mye utav seg til å være oppspinn. I'm just saying.

På NM tror jeg at jeg begynte litt senere. Kanskje et års tid eller noe sånt? Jeg hadde en sletting av profilen underveis så jeg husker ikke helt når den første ble registrert.

Og ja. Jeg fikk litt neller av hormonelle råsadamene på NM til tider. Ikke var jeg så veldig vant til den intense reguleringen av brukeres atferd heller. DOL var litt annerledes sånn sett, mener jeg å huske.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 01:19   #84
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg var også på DOL. Det er lenge siden. Det var når jeg var gravid med mellomstepropellen. Hun er født i august 00. Så jeg var der i 99-02, da gikk mer og mer over til SM.

Gammel 04-03-12, 01:22   #85
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg oppdaget SG i 2002, og var over på NM i 2003. Med eldstemann var jeg på Barnimagen og DinBaby, og så hang jeg også litt på DOL (og mener å huske deg Kie).

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 01:27   #86
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på sm og nm i 2001.

Gammel 04-03-12, 01:29   #87
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg forvillet meg inn på SM i slutten av 2001 eller starten av 2002. Var på SM treff når den andre? Orderusrettsaken var og vi ble intervjuet av flere. ( vi var på Sørumsand)
Jeg kom over på NM rundt juni 2002 for da ble minsten født.
Der het jeg Sanders mamma, hva jeg het på SM husker jeg ikke.
Husker Bergensis fra NM, for vi fikk barn i samme mnd mener jeg å huske.

Gammel 04-03-12, 01:35   #88
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For 10 år siden hang jeg på KG. Fant SM da jeg ble gravid med mellomste sommeren 2004, så ble det NM og samme barselgruppe som deg, Hattifnatten, men det vet du jo.

Gammel 04-03-12, 01:40   #89
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg var på mange SG treff i Bergen, og videre i Trondheim. Jeg var på ett stortreff i Bergen på SG, det må ha vært på våren for jeg var ganske så gravid med 2005-barnet.

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Det har jeg vært og! Kanskje vi var på samme treff? Var trøndere som kom på besøk.

Jeg var også på dette treffet! Husker deg, Umuriel, men hva kalte du deg, Karamell? Jeg har fortsatt bilder fra treffet (på PCen, vel å merke, ikke på FotoKnudsen).

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, det var liksom den store belønningen når man endelig ble gravid. Da kunne man endelig sende babystøv til alle. Rosa eller blått.

Husker man fikk passet sitt påskrevet om man dristet seg til å kaste babystøv før man var blitt gravid Da jeg endelig kunne begynne å bruke det var det gått av "moten" så det var litt nedtur da, hehe.

Jeg begynte å lese på alle tre foraene rundt årsskiftet 2002/2003, men registrerte meg ikke på SG før høsten 2003 (syntes forumet var så rotete før dette så jeg holdt meg et annet sted, men så skiftet det drakt sommeren 2003). Registrerte meg på SM og NM før jeg var gravid, men mye fordi jeg skrev til gamle bekjente (SM) og pga felles moddeforum på NM. Kunne endelig melde overgang til SM og NM på ordentlig i 2008, men da hadde jo NM tapt seg stort allerede (nok en nedtur ).

Edit: Karamell, ser på et av bildene tatt hos Maia av alle og da kan du i grunnen bare være én. Tør ikke skrive ditt gamle nick her i tilfelle du vil ha det hemmelig, men det er du som Maia hadde en morsom vri på gamlenicket på, ikke sant? (I så fall kjenner jeg deg jo "godt", men visste ikke at det var deg bak nicket.)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 01:41   #90
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på SM fra høsten 2000, og ble med over til NM da det åpnet i november 2001. SG rakk jeg ikke med Storesøster, så der var jeg ikke før i 2003-2004, og da med et annet nick.

Det var NM-treff hjemme hos meg, utetreff i bakgården vår rett over veien for Frognerparken, sommeren 2002. Jeg husker hva jeg bakte. Men jeg husker ikke hvem som var der, da. Litt merkelig hukommelse.

Også NM-treff i Frognerparken, kan det ha vært sommeren 2003? Det kom noen store Mumitroll og delte ut reklame for teaterstykke og Storesøster var vettskremt i lange tider.

Sist redigert av Acsa : 04-03-12 kl 01:51.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 02:16   #91
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Ahh DOL der bodde jeg siste delen av 90 tallet, vi flyttet til danmark og var skikkelig isolert en perjode og der startet min nettkariære....era har jg vært fra dag en.

Gammel 04-03-12, 03:20   #92
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er også SMer fra nov.2002. Var veldig aktiv på SG, SM og noe på NM.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 06:34   #93
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en nykomling på nett. Fant ikke SG før sommeren 2004, da vi planla nummer tre.

Gammel 04-03-12, 06:36   #94
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom meg aldri lenger enn til SG. Var vel der fra 2003, tror jeg, ikke så veldig aktiv. Så falt jeg av lasset da vi startet adopsjonsprosessen; det var særdeles liten aktivitet på adopsjonsunderforumet. Var tidvis innom FUB-forumet, som dessverre helt mangler sjarm og vidd, og var i forumlimbo helt til jeg oppdaget modne mødre, og begynte å lurke der. Ikke lenge etter ble FP startet opp, og jeg var hjemme.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 07:17   #95
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på SM i 2002, kom over på NM i slutten av året.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 07:30   #96
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var bittelitt på SG i des 2002, men bare som sniker. På SM og NM fra 2003.

Gammel 04-03-12, 07:40   #97
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var aldri på SM, men var registrert på NM. Aner ikke nick, og tror knapt jeg på pålogget mer en tre-fire ganger. Det forumet fenget aldri meg. Booring...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 07:44   #98
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Var på SG fra 2003, SM og NM etter det.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 07:45   #99
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*rekker opp hånda*

Jeg var på gamle SM under hele svangerskapet med Størsta, og joinet inn på NM like etter de åpnet (joinet inn i begynnelsen av desember-01). Før jeg ble gravid med de to minste så frekventerte jeg SG også.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 07:51   #100
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke om jeg var der etter eldste eller yngste, forresten.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.