|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Vi kjøpte for endel år siden slike "flymapper". Disse hadde akkurat plass til det man har lov å ha med av flytende i hånbagasjen. Veldig praktiske til alt fra sminke til toalettmappe for Jonas.
|
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Minihøyttalere for pc/mobil, øretelefoner og ulike holdere (arm, hals, snøre) for Iphone er det jeg har best erfaring medå gi som reklamemateriell. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Pekestokk med laserlys ønsker jeg meg.
|
|
|
|
#4 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Liten bagasjevekt til bruk for reiser er kjekt.
|
|
|
#5 |
|
Einsam
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Mest populært hos oss i vinter har vært skistropper og skiholdere man skrur fast i veggen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Hva med ispigger (sånne til å ha rundt halse og redde seg opp dersom man går gjennom isen) med reklame på? Generelt dersom du skal dele ut til menn faller alt som kan minne om turutstyr i smak, selv hos de som ikke går mye på tur. Termokopper med lokk, sitteunderlag, kaffetermos, mat-termos, kniver, hodelykt, turbestikk, osv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Alt av tynne buffer er blitt brukt i filler. I tillegg bruker vi sånne reflekser til å ha rundt armen.
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Handlevognpoletter ja, jeg har en reklamepolett på 10. Året eller noe sånt.
|
|
|
#9 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Vi har stropper til å bære ski i, buff, reflekser, refleksvester, drikkebelter, gode små sportssekker, tynne fleece jakker, og sikkert litt til.
|
|
|
|
#10 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Det jeg bruker av reklameprodukter er: penner, reflekser, handlenett, poletter og drikkeflasker til ungene.
|
|
|
#11 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Ting jeg faktisk bruker:
|
|
|
#12 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Har du noen gang fått reklameartikler som du faktisk har brukt?Kiwi gjorde jo braksuksess med gratis koppholdere til barnevogner.
|
![]() |
|
|