|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Aftenposten JuniorÅh, jeg trodde man alltid måtte gjennom alt mulig med koder og betalingsgreier når man bestilte ting på nett.
|
|
|
#2 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten Junior
Jeg også tenkte "jøss!". Forberedt på hele tast-deg-ihjel-opplegget. Følgte meg nesten litt i villrede, hadde jeg nå bestilt eller ikke? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Aftenposten JuniorJeg vet ikke om det er noe kvalitetsstempel at det er så lett å bestille. Jeg ligger akkurat i en liten tvist med Aftenposten NyeProdukter angående et annet av produktene deres. To av selgerne innrømmer at systemet deres ikke fungerer, mens en påstår at jeg har fått magasiner jeg ikke har mottatt.
|
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: Aftenposten Junior
En dag for sent da, men likevel.
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Aftenposten JuniorAvisen vår kom i postkassen. Når jeg bestillte, så krysset jeg av for at det skulle være gave, med navn og adresse på mottaker. Og eget navn og adresse på giveren.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 03-05-12 kl 12:23. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Sv: Aftenposten JuniorSå bra! Poden var så sur i går, at vi fikk ikke sett på den.
|
|
|
#10 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Aftenposten JuniorBlondie: det har du jo helt rett i! Det kom jeg ikke på. Kanskje fordi tirsdag var fridag?
|
|
|
#14 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten JuniorJeg har bestilt abonnement nå. Lurer på om jeg får utgave 2 da?
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Aftenposten JuniorDette er så bra.
|
|
|
|