|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten JuniorBestilt. Jeg ble gira av alt dere skriver, så gjenstår det bare å se om ungene er like interessert. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten Junior
7-åringen min var også veldig fornøyd med egen avis. Jeg observerte fornøyd at hun såvidt kastet et blikk på sportssidene før hun bladde videre. Akkurat som sin mor.
|
|
|
#84 |
|
Live and let live
|
Sv: Aftenposten JuniorAvisen vår kom i postkassen. Når jeg bestillte, så krysset jeg av for at det skulle være gave, med navn og adresse på mottaker. Og eget navn og adresse på giveren.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 03-05-12 kl 12:23. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Live and let live
|
Sv: Aftenposten JuniorSå bra! Poden var så sur i går, at vi fikk ikke sett på den.
|
|
|
#88 |
|
ctrl+z
|
En dag for sent da, men likevel.
|
|
|
#89 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Aftenposten JuniorBlondie: det har du jo helt rett i! Det kom jeg ikke på. Kanskje fordi tirsdag var fridag?
|
|
|
#93 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten JuniorJeg har bestilt abonnement nå. Lurer på om jeg får utgave 2 da?
|
|
|
#94 |
|
Live and let live
|
Jeg sendte mail til dem tidligere i dag. Fikk en forklaring om at det var fordi abbonementet ikke hadde lov til å stå på barn at det ble slik. Men Donald kommer jo i Podens navn, selv om det er jeg som står som abbonent.
|
|
|
#95 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Aftenposten JuniorDette er så bra.
|
|
|
|
#96 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten JuniorEr avisen i løssalg? |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten JuniorKjempefornøyd jente her i går da første avisen kom. Hun leste hele avisen i går og brukte den som lekse som valgfritt lesestoff.
|
|
|
#99 |
|
Fola Blakken
|
Her også.
|
|
![]() |