|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?For noen fantastiske historier!
![]() |
#82 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Musikken i byllupet vårt var til å dø av, men samtidig kunne alle prate med alle for man hadde starten på samtalen.
![]() |
#83 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Kommer på mer og mer etterhvert som jeg leser denne tråden....Toastmasteren var totalt håpløs, en kamerat tok på seg jobben og vi trodde det skulle gå innmari bra, men han hadde visst fått talesperre akkurat de to timene under middagen.... Og så skulle broren min ordne en cd med musikk til festen, men den kom aldri på... Ikke at noen hadde danset heller.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Originala
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Festlige historier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Da de ringte fra lokalet fredag ettermiddag og sa at vinen vi hadde bestilt ikke hadde kommet. 5 minutter panikk. En lånt bil og en poltur etterpå - med litt mindre på kredittkortet - hadde vi løst det problemet.
![]() |
#86 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?
Jeg slår deg ang toastmaster. Vi hadde leid musikk hvor han ene også var toastmaster. De var flinke altså, men når han begynner å legge ann på venninnene mine og innviterer seg selv på narchspiel etterpå hos et vennepar, så syns jeg ikke de var så proffe akkurat. (og det var det de reklamerte for seg selv at de var..) jaja, jeg fikk iallefall sunget "talen" til mannen med komp. så da så.
![]() |
|
|