Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Vet din partner hva du liker?
Selvfølgelig!!! 81 39,90%
Tja.... 89 43,84%
Absolutt ikke! 28 13,79%
Ja dette var jo viktig å bruke tida på... 5 2,46%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-12, 01:21   #1
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?

Han vet hva jeg liker, ja. Men i posen hadde det nok likevel vert en del jeg ikke likte, da vi har svært forskjellig smak på smågodt.

Gammel 31-05-12, 10:23   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke spesielt glad i smågodt, men jeg er heller ikke spesielt kresen, så om noen kommer hjem med smågodt til meg, ville jeg nok spist det. Mannen min vet ganske mye om hva jeg liker, og ville helt klart ikke kjøpt smågodt, men derimot tatt med sjokolade jeg liker dersom han skulle kjøpe "noe godt" - enten Walters mandler eller annet med salt i, eller mørk sjokolade, antagelig.

Gammel 31-05-12, 10:25   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Det er slettes ikke sikkert han ville kommet hjem med smågodt i det hele tatt. "Men Cuya da, det er ikke lørdag i dag."

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 10:35   #4
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Det beste bekreftelsen på at min mann vet hva jeg liker, er da han fikk beskjed om å kjøpe "litt godt". Han kom hjem med 1,5 kg. Toffee beans og 10 Lovehearts. Jeg elsker begge deler.

Toffebeans er slike:

Så 1,5 kg. er mye.

Gammel 31-05-12, 10:41   #5
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har kjøpt så mye smågodt opp gjennom årene at han vet hva jeg liker ja, og jeg vet hva han liker. Selvsagt ikke de samme tingene.

Gammel 31-05-12, 10:54   #6
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Klok av skade spesifiserer jeg slikt nøye. "Smågodt" blir for generelt, jeg deler inn i skolekritt, tea, sjokoladefamilien, sure føtter osv...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 10:55   #7
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Min x skuffet meg alltid på dette feltet, selv etter 22 år sammen.

Gammel 31-05-12, 11:14   #8
Estelle
Nybegynner

Medlem siden: May 2012
Estelle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Selvfølgelig!!

Estelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 11:32   #9
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Nope. Han ville nok fylt posen med det han selv liker. Noe av det kunne nok jeg spist også, men ikke alt. Og det ville garantert ikke vært mine favoritter oppi der.

Også hadde det vært om å gjøre å klore til seg noen biter før det var tomt.
Han er ekstrem på godis.

Gammel 31-05-12, 11:58   #10
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Han ville kom med en del av det jeg liker, men sikkert for lite av det meste.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 13:30   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så lite snopete av meg, så det tror jeg ikke. Vet forsåvidt ikke selv hva det skulle vært. Min kjære er derimot en sukkerelsker, og jeg vet godt hva han liker best.

Men ber jeg ham om å kjøpe vin kommer han garantert hjem med noe godt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 14:23   #12
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Det er litt opp og ned. Førstevalget mitt vet mannen veldig godt, men om de ikke skulle ha Walters inne, så bommer han ofte på gode alternativer.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 14:47   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inspirert av denne tråden sendte jeg mannen en SMS om han kan kjøpe smågodt med seg hjem. Venter spent. Bør inneholde en hel del malacoblanding!

Gammel 31-05-12, 15:28   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spurte mannen hva han ville kjøpt, og han svarte helt riktig.

Litt sjokolade, men ikke for mye.
Ikke fudge.
Mye lakris.
Litt sure ting, men i mindre doser enn han ville kjøpt til seg selv.
Mye "tradisjonelt" smågodt som drops og sånn.

Fine mannen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 17:05   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er jo vel og bra det, Divine, men blander han? Jeg synes ingenting om sjokolade sammen med søtt og surt. Da kommer det sånn dryss på sjokoladen, og den skifter smak.

Gammel 31-05-12, 18:02   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Ja, det er jo vel og bra det, Divine, men blander han? Jeg synes ingenting om sjokolade sammen med søtt og surt. Da kommer det sånn dryss på sjokoladen, og den skifter smak.

Blandings og dryss gjør meg ingenting. Jeg synes det er en del av sjarmen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 19:04   #17
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han vet hva jeg liker, så ja det hadde han gjort. Vi passer egentlig perfekt sammen til å dele twist eller "godt og blandet", for vi liker forskjellige ting

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 19:06   #18
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Han ville nok kommet hjem med noe av det jeg liker, noe han liker og en haug han tror jeg liker som jeg syns er dritekkelt.
Men altså, jeg er ikke noe flink til å handle det han liker heller...
Exen derimot, som jeg flyttet fra for 9 år siden, han husker jeg fortsatt hva vil ha. *dåner*

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:18   #19
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Jeg tror ikke det hadde blitt så mye smågodt da. Spiser bare to-tre typer, og heller ikke sjokolade lengre, så da er det ikke så mye kvar og det må ikke inneholde gelatin og heller ikke noen andre ting som jeg ikke spiser *kresen på smågodt*. Men lakrisen min derimot, DEN kan han. Venter i skrivende stund på en Pandalakris.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:35   #20
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Dumme tråden gir meg lyst på smågodt. Men så er vi visst tomme for bleier. "Noe annet vi trenger?", sa mannen. Jupp. Blir spennende å se hva han kommer hjem med.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.