Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En fantastisk deodorant?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-12, 00:31   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Nok en Stop24-fan melder seg. Billig, drøy, supereffektiv og med langtidseffekt slik at det faktisk ikke gjør noe om man skulle glemme den en dag.

(Men lav feelgoodfaktor, da. Pakningen er urstygg og minner mest om maurkverk eller noe sånt.)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 22:26   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Hyacinth og mamaria: Har dere vurdert STOP 24?

Sitat:

Sprayen er velegnet til å dempe svetteproduksjon på utsatte steder over hele kroppen, inkludert ansikt og hender.

Finnes som krem, roll-on og spray.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 22:34   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hyacinth og mamaria: Har dere vurdert STOP 24?

Finnes som krem, roll-on og spray.

Men der sola aldri skinner?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 09:12   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men der sola aldri skinner?

Nøyaktig definisjon av hvor sola aldri skinner er kanskje et moment her. Men det skal være hud, ikke slimhinner, og

Sitat:

Ikke påfør STOP 24 på sår og ømfintlig hud.

Gammel 18-08-12, 22:35   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Bare ikke palmolive. Den rosa. Den lukter svette. Fysj.

Gammel 19-08-12, 10:21   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bare ikke palmolive. Den rosa. Den lukter svette. Fysj.

Jeg bruker den i perioder, den lukter ikke svette på meg.

Gammel 19-08-12, 12:23   #7
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg bruker den i perioder, den lukter ikke svette på meg.

Jeg synes den lukter blandings av parfyme og svette også før den kommer på.

Gammel 19-08-12, 00:43   #8
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Stop 24.

Funker som bare juling, og lukter ingenting, ergo ingenting som kan "kræsje" med lukten av parfyme/bodylotion.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 01:00   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte Clarins i sommer og er foreløbig veldig fornøyd. Jeg synes de fleste deoer setter flekker på klær jeg. Merker fort om den nye gjør det eller ikke.

Gammel 21-08-12, 12:41   #10
Tresmåtroll123
På vei tilbake :)

Medlem siden: Aug 2012
Hvor: Bergen
Tresmåtroll123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Änglagård fra Coop er superbra og billig! Fri for skadelige stoffer - er faktisk kåret til best i test

Tresmåtroll123 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 09:00   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trekker opp denne tråden igjen. Jeg har merket at jeg ikke lenger får ønsket effekt av sterilan. Lukter svette om morgenen og klærne lukter også. Denne stop24 funker altså? Hvilken variant? Krem, rollon eller spray?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 09:03   #12
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Trekker opp denne tråden igjen. Jeg har merket at jeg ikke lenger får ønsket effekt av sterilan. Lukter svette om morgenen og klærne lukter også. Denne stop24 funker altså? Hvilken variant? Krem, rollon eller spray?

Ikke på alle.:-( Mulig den hadde fungert under normale forhold altså, jeg svettet som en gris hele graviditeten og tiden etterpå.
(Jeg bruker Vichy og bihoterm, men regner med de er nevnt her.)

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 09:07   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svetter ikke så voldsomt at jeg blir våt, mer klam, det er mer lukten. Men kroppen min er vel litt rar nå etter svangerskap og med amming.

minibolle mai 2012
Gammel 17-11-12, 11:18   #14
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Jeg bruker spray-utgaven av stop24 på kvelden før jeg legger meg. I tillegg bruker jeg Sterilan spray etter dusj om morgenen. Det er mulig sistnevnte ikke er nødvendig, men jeg tar ikke sjansen. (Sjekk forresten den fantastiske reklamefilmen for "Sterilan toalettsepe". )

Jeg antar du kjenner til dette med at enkelte typer klær holder mer på gammel svettelukt enn andre klær? Selv etter vask? Det er særlig syntetiske klær som kan være et problem. Bomullsklær og ull mener jeg skal være bedre.

Gammel 17-11-12, 11:24   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Jeg bruker spray-utgaven av stop24 på kvelden før jeg legger meg. I tillegg bruker jeg Sterilan spray etter dusj om morgenen. Det er mulig sistnevnte ikke er nødvendig, men jeg tar ikke sjansen. (Sjekk forresten den fantastiske reklamefilmen for "Sterilan toalettsepe". )

Jeg antar du kjenner til dette med at enkelte typer klær holder mer på gammel svettelukt enn andre klær? Selv etter vask? Det er særlig syntetiske klær som kan være et problem. Bomullsklær og ull mener jeg skal være bedre.

Ja, jeg kaster klær etterhvert som de blir ubrukelige. Bruker omtrent ikke syntetiske klær.

minibolle mai 2012
Gammel 18-11-12, 00:58   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tell me about it.

Hell ren eddik under ermene på klærne. La virke. Vask på 60 grader. De vil dufte så rent at du vil ikke tro det. :-)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 01:36   #17
C.D
Bør lage seg en tittel selv

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tell me about it.

Hell ren eddik under ermene på klærne. La virke. Vask på 60 grader. De vil dufte så rent at du vil ikke tro det. :-)

Åh takk! Den skal jeg ta til meg

Etter å ha lest denne tråden tidligere prøvde jeg biotherm blå, men syns ikke den var så voldsom effektiv at den var verdt prisen.
Deretter kjøpte jeg Vichy på apoteket og den er jeg veldig fornøyd med- så absolutt verdt pengene

Gammel 18-11-12, 04:13   #18
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sverger til disse.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 07:54   #19
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg sverger til disse.

Jeg faller også stadig tilbake til den fra Garnier - den er veldig bra!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 01:14   #20
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Skal vi se, oppdatering fra meg, fra mobil..

Kjøpte.. åh hva het den? Fakerten. Jeg får putte inn navn senere. Var veldig fornøyd med den. Var det DM som anbefalte tro?

Deretter prøvde jeg Biotherm sin blå. Den virker, men er grisete. Nå kjøpte jeg Sterilan Stick igjen. Jeg tror de neste blir Vichy og Stop 24.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.