Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En fantastisk deodorant?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-12, 23:51   #81
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg har prøvd det meste, og den jeg synes fungerer aller best er denne fra Eucerin: http://www.apotek1.no/produkter/euce...50-ml-915106p#

Gammel 31-07-12, 00:13   #82
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om Stop24 var den jeg i sin tid fikk store sår under armene av?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 00:18   #83
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Stop 24 fungerer utmerket og lager ikke flekker på klær.

Gammel 18-08-12, 19:41   #84
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg har brukt denne, og bare den, i hvert fall de siste 10 åra:

http://www.lushnorge.no/index.php?nr...=126&startrow=

Dufter den noe? Lukter du aldri svette av den?
Jeg er tilhenger av de mildeste deoene, helst økologiske og uten aluminium, siden de smøres i tjukt lag hver dag og vi har mye lymfekjertler under den tynne huden. Husker vår alles kjære Jessica også advarte oss om deodoranter. Bruker nå denne, og syns den dufter kjempegodt og er ganske effektiv mot lukt:

Her ser jeg at den også er kåret til beste deodorant: http://www.biggreensmile.no/products...ductid=gpffdeo

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 20:11   #85
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg har spurt om det før, men finnes det en intimdeospray? Altså ikke en parfyme, men noe som gjør meg mindre svett.

Gammel 18-08-12, 20:15   #86
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tror jeg har spurt om det før, men finnes det en intimdeospray? Altså ikke en parfyme, men noe som gjør meg mindre svett.

Har aldri sett det til salgs på nett eller i butikker, men jeg har ikke aktivt søkt heller. Jeg ville kanskje prøvd en parfymefri stick rundt...eh...kantene? For man vil ikke ha deo i hakket, det vil jeg tro kan bli ganske ubehagelig.

Gammel 18-08-12, 20:23   #87
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Har aldri sett det til salgs på nett eller i butikker, men jeg har ikke aktivt søkt heller. Jeg ville kanskje prøvd en parfymefri stick rundt...eh...kantene? For man vil ikke ha deo i hakket, det vil jeg tro kan bli ganske ubehagelig.

Her kommer mer detaljer enn jeg liker å dele, men jeg svetter sånn nedover ryggen og enda lengre ned og mellom der du vet. Må flirte undertøy etter gåturer. Irriterende.

Gammel 18-08-12, 20:49   #88
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her kommer mer detaljer enn jeg liker å dele, men jeg svetter sånn nedover ryggen og enda lengre ned og mellom der du vet. Må flirte undertøy etter gåturer. Irriterende.

Jeg er også sånn, altså. :deler for å trøste:
Det var derfor jeg foreslo deostick, -rundt omkring. Har ikke prøvd, men ser for meg at en spray lett kan komme til litt for godt der solen aldri skinner, og at det kan bli ubehagelig.

Gammel 18-08-12, 20:51   #89
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Jeg er også sånn, altså. :deler for å trøste:
Det var derfor jeg foreslo deostick, -rundt omkring. Har ikke prøvd, men ser for meg at en spray lett kan komme til litt for godt der solen aldri skinner, og at det kan bli ubehagelig.

Det var derfor jeg tenkte på en spray spesiallaget for formålet.

Har prøvd rollon i bikinilinjen. Liten effekt.

Gammel 18-08-12, 20:52   #90
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Skrev jeg flirte? Mente skifte!

Gammel 18-08-12, 21:26   #91
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Hyacinth og mamaria: Har dere vurdert STOP 24?

Sitat:

Sprayen er velegnet til å dempe svetteproduksjon på utsatte steder over hele kroppen, inkludert ansikt og hender.

Finnes som krem, roll-on og spray.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 21:34   #92
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hyacinth og mamaria: Har dere vurdert STOP 24?

Finnes som krem, roll-on og spray.

Men der sola aldri skinner?

Gammel 18-08-12, 21:35   #93
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Bare ikke palmolive. Den rosa. Den lukter svette. Fysj.

Gammel 18-08-12, 23:43   #94
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Stop 24.

Funker som bare juling, og lukter ingenting, ergo ingenting som kan "kræsje" med lukten av parfyme/bodylotion.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 00:00   #95
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte Clarins i sommer og er foreløbig veldig fornøyd. Jeg synes de fleste deoer setter flekker på klær jeg. Merker fort om den nye gjør det eller ikke.

Gammel 19-08-12, 08:12   #96
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Men der sola aldri skinner?

Nøyaktig definisjon av hvor sola aldri skinner er kanskje et moment her. Men det skal være hud, ikke slimhinner, og

Sitat:

Ikke påfør STOP 24 på sår og ømfintlig hud.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 09:21   #97
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bare ikke palmolive. Den rosa. Den lukter svette. Fysj.

Jeg bruker den i perioder, den lukter ikke svette på meg.

Gammel 19-08-12, 11:23   #98
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg bruker den i perioder, den lukter ikke svette på meg.

Jeg synes den lukter blandings av parfyme og svette også før den kommer på.

Gammel 21-08-12, 11:41   #99
Tresmåtroll123
På vei tilbake :)

Medlem siden: Aug 2012
Hvor: Bergen
Tresmåtroll123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Änglagård fra Coop er superbra og billig! Fri for skadelige stoffer - er faktisk kåret til best i test

Tresmåtroll123 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 08:00   #100
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trekker opp denne tråden igjen. Jeg har merket at jeg ikke lenger får ønsket effekt av sterilan. Lukter svette om morgenen og klærne lukter også. Denne stop24 funker altså? Hvilken variant? Krem, rollon eller spray?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.