|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Rimelig og ok sengetøy?
Det fine, med all denne oppussinga og utbyttinga som foregår, er at slike som eg finn fine, nesten nye møbler på finn som eg kan møblere med... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Rimelig og ok sengetøy?Genialt å kjøpe brukte IKEA-møbler:
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du sitter også i en sofa fra Finn? Sist redigert av Mrs. S : 27-07-12 kl 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
Vet ikke hvordan det er med skyllemiddel, men mange nye stoffer (også i håndduker) er innsatt med et stoff som gjør de myke og vannavstøtende. Veldig gøy når man står der og tørker seg med en ny håndduk.
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rimelig og ok sengetøy?Jeg bor nok på feil sted for brukte IKEA-møbler. Har lett lenge etter sofa uten hell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Rimelig og ok sengetøy?Jeg har sengetøy som er snart 40 år. Arv fra min mor og like fint. I sånn krepp-stoff som er superdeilig om sommeren fordi det er litt kaldt.
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
Det gjør aldri jeg heller. Da blir de liksom for myke.
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Rimelig og ok sengetøy?Jeg bruker tørketrommel og har stort sett håndklær som er 10-12 år gamle. Planlegger å bytte ut noen av de som var billige da de var nye fremover siden de er utvasket og blir fortere våte enn nye håndklær. Håndklær av god kvalitet varer tydeligvis mye lenger enn 10 år.
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Rimelig og ok sengetøy?Ja, jeg synes også de kan bli litt vannavstøtende liksom, første gang man tørker seg med dem når de har vært i trommel. men de er mer innbydende når de er fluffy, så klart.
![]() |
#19 |
Ringskrømt
|
![]() |
#20 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Rimelig og ok sengetøy?Ja, skyllemiddel må til, for all del. Vi har ikke tørketrommel, og heller ikke stive håndklær. De kan for all del være noe stivere enn tromlede, men jeg liker heller ikke stive håndklær, og syns ikke vi har det.
![]() |
|
|