Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal vi ha på oss i høst?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-12, 09:46   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

http://www.folkmalmo.se

Jeg registrerer ellers hva jeg ikke skal ha på meg i høst, og det er den nye kolleksjonen til Mette Møller. / Der var det mye grått og mye rart!

Gammel 24-08-12, 10:35   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

http://www.folkmalmo.se

Jeg registrerer ellers hva jeg ikke skal ha på meg i høst, og det er den nye kolleksjonen til Mette Møller. / Der var det mye grått og mye rart!

Lik så greit kanskje.

Men nå sliter jeg ikke akkurat med å finne kjoler je gkan tenke meg da.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 10:48   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Denne fra Mango, er det noe håp å få pologenser inni her, tro? Sånn at man kan bruke den på vinterstid? Eller blir det altfor trangt?

Gammel 24-08-12, 12:37   #4
Line123
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Line123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Finnes det noen nettbutikk som selger denne og klær fra mango. Den så veldig fin ut

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Denne fra Mango, er det noe håp å få pologenser inni her, tro? Sånn at man kan bruke den på vinterstid? Eller blir det altfor trangt?

Line123 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 13:08   #5
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Så denne katalogen og fant en strikkekåpe jeg likte godt.
http://www.brandsofscandinavia.com/index/FREEQUENT.html

Har alltid likt en enkel/klassisk klestil fra jeg var pur ung, men så kom det på en 8++ kilo som ødelegger helt. Er ganske smal over rumpa og har slanke bein og kiloene har altså lagt seg fra midjen og opp. Jeg er 1.60 høy. Buksene blir for lange og toppene altfor lange i ermene. Kler ikke kjoler/tunika som er for side.
Nå sliter jeg. Er tights og en enkel tunika helt ut?

Sist redigert av Michelle : 24-08-12 kl 13:22.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 00:50   #6
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line123, her.

Finnes det noen nettbutikk som selger denne og klær fra mango. Den så veldig fin ut

Mango har egen nettbutikk.

Gammel 24-08-12, 14:49   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte denne på Indiska i dag, den var ikke så svimlete i mønsteret i virkeligheten synes jeg. Og liker at det er svart i den, for da er det greit å kombinere

Jeg kjøpte også nesten denne, som var stretchy og fin på.

Gammel 24-08-12, 14:55   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjøpte også denne cardiganen, i svart:

http://www.brandsofscandinavia.com/i...tumn12.html#19

Gammel 24-08-12, 17:33   #9
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Nessie, er den grønne ensfargede også fra Indiska? Den var fiin!

Gammel 24-08-12, 17:36   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine kjoler, Nessie! Den grønne likna veldig på en jeg prøvde hos hm i vinter. (og ja, Nooria, det ser ut til å stå indiska på lappen.)

Gammel 24-08-12, 22:11   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Fine kjoler, Nessie! Den grønne likna veldig på en jeg prøvde hos hm i vinter. (og ja, Nooria, det ser ut til å stå indiska på lappen.)

Jeg har den, men denne var bedre på. Mer behagelig.

Gammel 24-08-12, 22:20   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ønsker meg kjoler jeg får plass til det helsikes puppestellet i uten at jeg ser ut som om jeg veier 20 kilo mer enn jeg gjør.

Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 22:24   #13
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Livet er urettferdig, FoF. De som har pupper ønsker at de var mindre, de som ikke har ønsker at de var større. En skikkelig god, fæncy innpakking av puppestellet skulle vel hjelpe?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 21:43   #14
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Godt å se det er flere enn meg som har gått lei av tights, tunika- og blonderegimet. Det ble endel av det da jeg gikk gravid, men etterpå har jeg nesten ikke orket bruke mye av det. Har gått over/tilbake til en mer klassisk stil, med noen fargeklatter fra Zara mm.

Jeg kjøpte meg en litt retro cardigan fra Kristine Vikse idag. Fornøyd.
Deilig og tynn lammeull, men likevel varm.

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 21:29   #15
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal hvertfall kjøpe meg to ting nå før jul (frivillig sparemodus).
Grå hverdagslig dressjakke og burgunder bukse.

Gammel 26-08-12, 21:48   #16
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Hvor får jeg tak i bergunder bukse?

Gammel 26-08-12, 22:00   #17
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Det har de overalt. Jeg har ei fra Monki som er litt høy på livet.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 22:22   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Ja mange steder. Jeg skal prøve diverse når jeg skal til byen. HM har hvertfall.

Gammel 27-08-12, 15:14   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Høst!!

Gammel 05-09-12, 09:07   #20
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lyst på et par grå jeans som ikke koster skjorta. Smale og gjerne litt høye på livet. Tips?

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.