|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!
Samme gjør jeg. Har laget listen på mobilen i år. Da har jeg den alltid med meg. Også greit om man plutselig får en idé om hva man burde kjøpe til noen, da er det bare å skrive det ned før jeg har glemt det. Har også et fast sted gavene blir lagt. Forøvrig samme sted som jeg har et lite lager for barnebursdag gaver. Er gavene pakket inn, merker jeg dem med mottakers navn, skriver en lapp om hva det er eller legger ved kvitteringen. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg hadde 32 meldinger fra Ebay idag når jeg våknet... Dvs. jeg kjøpte endel kalendergaver i går/natt, så jeg er snart i boks med julekalenderene til ungene.
|
|
|
#84 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg kjenner at denne tråden stresser meg.
|
|
|
#86 |
|
www.bomulls.no
|
Det er jo sant det, og jeg skal jo "bare" ha åtte pakker som sådan - vi har pakkekalender for hver søndag i advent.
|
|
|
#87 |
|
nju nja njo
|
Ah, dette må vi også få med oss i år tror jeg. Jeg satser på at egen tråd dukker opp når kalenderen kommer til salgs. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Listomanen her i huset er i god gang med planleggingen av årets julegaveinnkjøp, men har ikke startet handlingen enda. Synes den vanskeligste jobben er å vite hva man skal kjøpe til alle sammen
|
|
|
|
#93 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg laget meg et excel ark i 2007 med navn, hva de får og hva det koster, denne er utvidet for hvert år så nå kan jeg enkelt se hva folk sparer på, hva de har fått før osv. genialt for meg
|
|
|
|
#95 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg ville vanligvis tenkt at det er alt for tidlig å begynne, men jeg har tenkt å bli En som er tidlig ute med julegavene. November og desember blir hektiske måneder for oss, og magen blir vel ikke mindre frem mot termin, så alt som kan gjøres i god tid er fint. Blir først og fremst nettshopping her i år, må få lagd liste og sette i gang!
|
|
|
|
#99 |
|
Whatever, never mind
|
Jeg skal strikke Bella's mittens (Fra Twilight) til niesen min. |
|
|