|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Jeg har ikke så godt utviklet katastrofefantasi, men har likevel en skrekkhistorie til enhver anledning. Viktig å bruke hjelm, ja! Hørte du om han gutten som syklet uten hjelm i Oslo nå nylig, han DØDE forrige uke! Og å kunne bremse ordentlig i slalombakken, og aldri kjøre fortere enn at man kan stoppe? Jeg kjenner en som falt i slalombakken og så kom det en bak som IKKE klarte å stoppe, og stålkanten på snowboardet kappet nesten hodet av ham som hadde falt! Så vidt han overlevde! Og...
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Å, ja! Jeg husker en periode en av døtrene mine alltid nektet å sette seg i bilsetet og/eller åpnet selen mens vi kjørte. Etter at jeg hadde brølt til henne at hun faktisk kunne DØ! sluttet hun gitt... Etter å ha grått litt da, og "Jeg vil ikke dø! Kan jeg virkelig døøøøø?" Jada...
![]() |
#83 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Når det gjelder litt skremselspropaganda bruker jeg eksempelet med en gutt jeg kjente som barn som ble påkjørt og drept når han syklet uten hjelm. Barna mine har nå blitt innprentet "Det er bedre å være FLAU enn DAU!" Om dette er PK eller ikke bryr jeg meg fint lite om, så lenge de bruker hjelm!
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Ja, jeg forteller både voksne og barn om den bekjente av en bekjent av meg som veltet på sykkel, slo hodet i et gjerde og døde momentant.
![]() |
#85 |
Stiv
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?
Og han døde. NESTEN.
![]() |
![]() |
#86 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Nemlig.
![]() |
#87 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Jeg kom på en ting til. En av ungene var ganske ekstremt opposisjonell i en periode og en gang gikk det så langt at h*n rett og slett slo meg. I ansiktet. Jeg mistet først pusten av rent sjokk før jeg så svart, og før jeg fikk stoppet meg selv hadde jeg skreket noe som "Hva *banneord* er det du gjør?!" og at det bare var narkomane tullinger som slo mødrene sine. (Jeje. Ikke så veldig gjennomtenkt.)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?haha! - Jeg er hissig - men prater endel med gutta om dette. At jeg kan bli litt for sint når jeg er stressa. med litt for sint mener jeg brølende, ikke at jeg sier så mye fælt eller gjør noe ille, men jeg brøler. "skyyyyynd deg daaaa" - "åååå, nå kommer jeg for seint på jobben " osv. Jeg er glad jeg har flexitid, for å si det sånn. Storebror er helt inneforstått med det og sier at "men du blir jo fort blid igjen!"
![]() |
#91 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Det er jo ikke uten grunn at storebror sa, med utestemme, Tilter du mamma? da vi var på shoppingsenter for noen år siden. han kjenner mora si - men jeg tiltet ikke.
![]() |
#92 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?
Mini ser veldig fort om det han driver med er uakseptabelt og sier gjerne "Ups, nå blir det snart månelyst..." Da er det vanskelig å komme med en tordentale.
![]() |
#93 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Etter at ungene hadde herjet og sloss i baksetet på bilen litt for lenge med litt for mange advarsler (med brølestemme): "må dere være slike jævelunger hele jævla tiden?". |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?"DU KAN IKKE GÅ UT SÅNN, NEI!! DU SER UT SOM EN SJUSKE!!!"
![]() |
#95 |
can-jur
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Om du ikke slutter å sutre nå, så må du stå på verandaen til jeg er ferdig med å lese. Du ødelegger lesestunden for de andre!
![]() |
![]() |
#96 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?"Hva skal du med beina dine da hvis du ikke har tenkt å bruke dem??? Kanskje vi bare skal få saget dem av da, så kan du heller sitte i rullestol." .. je .. not my proudest moment ..
![]() |
#97 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?"Jammen i svarte svingende FAEN, da?!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?"NÅ MÅ DU SE TIL Å DEMPE DEG SLIK AT DU IKKE VEKKER BABYEN!!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|