|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Filmer man aldri har kommet gjennomJeg kjedet meg nesten til døde under "Lost in Translation", til tross for at tematikken egentlig er veldig "meg" og jeg syntes Bill Murray gjorde en god figur. En film hvor brorparten av tiden går med til å se puppe-og-leppe-Scarlett sitte i trusa i vindusposten? Nei takk!
|
|
|
|
#2 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom
Jeg får ikke prikket deg Elinblu, men jeg tror vi må være skilt ved fødselen eller noe. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Får ikke prikket deg heller, dessverre, men jeg har visst prøvd gjentatte ganger i dag.
Denne må signeres. Og James Bond! Bevare meg vel, noe så kjedelig.
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Jeg hatet også denne, og syntes det var helt ubegripelig hvordan den filmen samlet horder av mennesker som ellers aldri gikk på kino. Fæl, fæl film. Og i tillegg leste jeg boka og fant uta at i boka var de to omtrent jevnaldrende, mens Clint Eastwood (som regissør) syntes det var passende å bruke seg selv i den rollen til tross for at han var altfor gammel. Jaja. Sist redigert av Filifjonka : 13-04-07 kl 09:54. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Filmer man aldri har kommet gjennomJa, og ungene våre har like luer. Dette er nesten skjebnebestemt. Hadde det ikke vært for at du var trønder ...
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Filmer man aldri har kommet gjennomJeg har sett begge, men forsvant vekselvis inn i en parallelldimensjon for å minske lidelsen:
|
|
|
#7 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Filmer man aldri har kommet gjennomEn film jeg har prøvd å se flere ganger,men etter 30 min sovner er Jakten på rød oktober.. U-båt filmer er generelt kjedelig.
|
|
|
#10 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Jeg har så lyst å like Das Boot, men sovner alltid sånn ca etter to timer. :erfart opptil flere ganger:
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Das Boot er veldig, veldig bra. Men ikke noen kosefilm akkurat.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
|
|
|
#13 |
|
Etylbarbital
Dumme meg dro på filmklubb for å se Citizen Kane. Det er grusomt når man faktisk ikke kan sovne. Hjemme slipper jeg unna med "jeg må bare hvile øynene litt".
|
|
|
#15 |
|
Leser
|
Sv: Filmer man aldri har kommet gjennomJeg ser som regel alt jeg begynner og se. Er ganske kritisk til hva jeg ser i utgangspunktet så ... Har til og med sett "Måker" med Vibeke Løkkeberg ferdig. Det var en utrolig gøy opplevelse ettersom vi var bare fire stykker i kinosalen, det var spesielt.
|
|
|
#16 |
|
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Filmer man aldri har kommet gjennomDet dukket opp et par filmer til her. Kristin Lavransdatter er den eneste kinofilmen jeg har gått fra. Det var en obligatorisk sak på skolen, husker jeg, men det var bare rundt 30 av 200 elever som satt igjen til slutten. Det ble litt rabalder av det etterpå, men heller det enn å dø av kjedsomhet. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Filmer man aldri har kommet gjennomGymnaslærer Pedersen så vi på DVD i påska, men den sovnet jeg fra... |
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Filmer man aldri har kommet gjennomSkilpadda, nå minner du meg om en anmeldelse jeg leste av Brev fra Iwo Jima (som jeg syntes var veldig bra, forresten). Forfatteren skrev at han skulle ønske han ikke visste at Spielberg var involvert i produksjonen, for da begynte han med en gang å lete etter kvalme, falske og pompøse elementer. Og fant dem. Det ødela slutten på filmen for den stakkars mannen, selv om han egentlig likte filmen veldig godt.
Ja! (Ubåtfilmer er sjelden kosefilmer, i grunnen.)
|
![]() |
|
|