|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Jepp, husker alltid hvor gammel jeg er. Er 42, i noen dager til.
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Sånn noenlunde. Må ofte tenke noen sekunder før jeg kommer på om jeg blir eller er, men er ikke mer enn ett tall borte, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Veldig enkelt og greit. Jeg blir 35 i morgen
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Har ikke kontroll og må alltid regne etter om noen spør meg. Har hatt det slik i mange år, helt håpløs og ser heller ikke poenget med å huske det. Jeg er vist like gammel som deg Tjorven (fant jeg ut etter å ha regnet litt).
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg går rundt og tror jeg er året eldre enn jeg er og blir like fornøyd hver gang jeg kommer på at jeg ikke er 38, men 37. *enkel*
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Før jeg ble 30 rotet jeg aldri og visste alltid hvor gammel jeg var, men straks jeg ble 30 så ble det litt værre jeg er født i 80 så skulle ikke være så vanskelig heller men vanskelig nok till tider |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg vet veldig godt at jeg er 40 år nå ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Det er svært sjelden min alder betyr noe og derfor må jeg tenke litt når spørsmålet kommer. Det var annerledes den gang når man ventet på å bli 18 osv. Nå lever jeg greit med å være VL en måned til. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|