|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Snowjoggers"Så noen utrolig kule snowjoggers i fjor. Husker bare ikke merket.... det var fra en sportsbutikk og et merke jeg vet hr mange fine jakker. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Snowjoggers"
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: "Snowjoggers"Rubber Duck er jo de største på den helt klassiske snowjoggeren, men de produserer ikke jakker ...
|
|
|
#5 |
|
Sist redigert av Cumulus : 24-10-12 kl 12:00. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Flawsome
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Snowjoggers"'Kule' og 'snowjoggers' passer på en måte ikke i samme setning.
|
|
|
#12 |
|
Livsnyter
|
Sv: "Snowjoggers"Jiiiiizes. Jeg har akkurat lest og humret meg gjennom tråden som het noe ala: "Hvis meg hva du ler av." |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: "Snowjoggers"Jeg hadde et par enkle, smale, svarte snowjoggs som jeg brukte mye. Greit, ikke noe jeg velger å ha på meg når jeg skal i butikken, men skal man trampe tur med bikkjer i skogen, ut på aketur eller leke snøscooter-drag i hagen ute med fireåringen er de gull verd.
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Drømmer
|
Jeg synes det innlegget her var frekt og ufint, rett og slett, var det jeg reagerte mest på sammen med de andre er du seriøsinnleggene. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: "Snowjoggers"Altså. Man har forskjellig smak.
|
|
|
#18 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: "Snowjoggers"Hehe. Vel, nå er det litt sånn at enkelte ting er opplest og vedtatt som super-ut for de aller fleste. Jeg nevner: snowjogs, skinnvest, lisseslips, mokkasiner - dette er liksom det som ble til overs fra 80-tallsmoten og som de fleste av oss ikke vil ikle oss ever igjen.
|
|
|
#19 |
|
Flawsome
Ja, og om ikke super-ut - mange synes jo snowiser er gode og varme, så i hvert fall ikke det mest kledelige skotøyet. Det tror jeg er "opplest og vedtatt". Så om jeg hadde laget en tråd om " Vis meg de kuleste lisseslipsene, grorudpalmene eller fake-hullete jeansene", hadde jeg ikke blitt fornærmet over, men faktisk forventet, mange "morsomme" svar. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: "Snowjoggers"Jeg har stor respekt for folk som driter i hva alle andre mener og kler seg som de vil. Liker du snowjoggere, så bruk de og gi f.. i hva alle andre måtte mene. Jeg kunne faktisk tenkt meg et par til turbruk jeg også, men jeg har et par Sorel (som slett ikke er penere eller mer in) som får duge. |
|
|
|
![]() |
|
|