|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Vi har tenkt at storebror kan få, eller ønske seg penger til skikurs i bakken. Vi er i slalombakke en til to ganger i året, og føler at pengene renner ut når vi først gjør det. Men han trenger noen proffe tips og triks til svinger og gøyal skileik. Han er 8 år og har hatt et par dager i bakken i siden han var 5 tror jeg. Kanskje lillebror (snart 5) også skal få noe liknende. Fjorårets forsøk i bakken var ikke akkurat suksess.
![]() |
#82 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Eldste trenger ny telefon. Han har bruker nå en knust iPhone 3gs - den var ikke knust da han fikk den altså ... Han har knust den selv.
![]() |
#83 |
Tankefull
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Våre får gave sammen i år (snart 5 + 8-åring).
![]() |
#84 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Eldste på 8 får nok en laptop. Vi har i dag en iPad på deling til alle i huset. Funker dårlig.
![]() |
#85 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)vi og skal kjøpe ipad i år. men d blir ikke til en hver. her skal d bare være en å alle skal få bruke den. barna skal ikke sitte så lenge framfor ipaden synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Mazungen blir glad for klær, men hun får jo ikke bare det. Vi kompenser nok en del for liten familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Eldste her på 7.5 blir glad for klær og andre praktiske gaver også, heldigvis. De har fått både sengesett, dundyne og slike ting til jul enkelte år og synes det er greit. Besteforeldrene kjøper aldri leker til dem. Det hender de får leker av onkel og tante, men ofte ikke.
![]() |
#88 |
Drømmer
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Meissa: |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Vi har snakket og funnet ut at Imre skal få duplobiler. Han er begynt å leke med biler og det har han lenge.
![]() |
#90 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)[quote=Malama;3485736][quote=millact;3485716]
Slike sett så jeg på Brio butikken i dag, fine. De hadde både sett med ulike deler og andre sett hvor man kun kunne lage fly, helikopter osv. Han fikk gå rundt og var oppslukt av mye, gitt. Han pekte veldig på en Playmobil sjørøverskute, noen små biler og noen babyleker med lyd! Der og da ønsket han seg det meste tror jeg.
![]() |
#91 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Gutta mine på 8 og 10 år fikk Ipod touch + høytaler i fjor til jul. Det er den mest brukte gaven de noen gang har fått! Brukes til spill, lydbøker, på nettet osv. Det er helt slutt på film på bilturene vår, nå bruker de ipoden til å høre musikk og lydbøker. Har høytalere både på rommet og i kjellerstua og de tar den med seg der de vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
flisespikker
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Poden (som fyller 10 rett før jul) ønsker seg mikrofon- og hodetelefonsett til Playstation, så han kan snakke med andre spillere og også spille inn egen lyd til brettene han bygger i Little Big Planet. Mannen skal undersøke hva som finnes og er bra og med grei pris.
![]() |
#93 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Jeg tror gutta skal få TV på rommet sitt (de deler) og brukt Wii innpå der. Jeg har ikke TV-uttak der så det blir jo bare spillmaskina. Det er mest for min del egentlig, jeg blir litt tullerusk av den lille leiligheta til tider og har ingen steder å gjøre av meg når gutta okkuperer TV'en.
![]() |
![]() |
#94 |
nygift
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)De to eldste på 8 år får en del klær, de blir kjempeglad for det og de ønsker seg det.
![]() |
#95 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Jeg tror vi skal kjøpe et par fine spill.
![]() |
#96 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)
Spør min mann, mrc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a. hvilken dings skal vi kjøpe i år)Da har jeg vært på shopping og en ny era er startet. Kjøpe støvler til mor og til Mazungen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a. hvilken dings skal vi kjøpe i år)Nei, si det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a. hvilken dings skal vi kjøpe i år)Jeg har bestilt Kartanker til guttene i julegave nå. Det er tovede ullsko, som er kjempevarme. Jeg og gubben fikk til jul for to år siden.
![]() |
#100 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a. hvilken dings skal vi kjøpe i år)Datter på 4 skal få en høyt ønsket Tingeling- kjole. Sønnen på 4 skal få lwnge etterlengtede Batman og Spiderman-figurer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|