Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Melder seg ut av Norge

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-12, 16:40   #81
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melder seg ut av Norge

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Har vi inga øy vi kan sende sånne til?

Er man helt imot å mure inn Finnmark?

Gammel 17-11-12, 16:51   #82
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en felles venn med henne på FB, ser jeg. Og det forbauser meg ikke hvem det er.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou

Sist redigert av kie : 17-11-12 kl 17:01.
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 16:52   #83
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Enig med Teo. Jeg blir også provosert av den totale manglen på respekt for demokratiet. "Selv om flertallet har bestemt at vi skal leve på denne måten, så vil jeg ikke la dem bestemme det, og de kan ha det så godt".
Hvis hun må på sykehus, får hun betale ikke bare for kostnadene for oppholdet og behandlingen, men også for utdanningen av helsepersonell etc. Men, det blir jo heldigvis ikke aktuelt, for hun får ikke lov til å melde seg ut av samfunnet.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 16:57   #84
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er man helt imot å mure inn Finnmark?

En ting som undrer meg er hvorfor kravet hennes ble hastebehandlet? hvorfor skal sånn useriøs og tøvete oppførsel få prioritet?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 16:58   #85
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Bloksberg kan være et alternativ.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 17:07   #86
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

En ting som undrer meg er hvorfor kravet hennes ble hastebehandlet? hvorfor skal sånn useriøs og tøvete oppførsel få prioritet?

Var sikkert fort gjort:

"Nei. Koz og klemz."

Gammel 17-11-12, 17:12   #87
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 51
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg har en felles venn med henne på FB, ser jeg. Og det forbauser meg ikke hvem det er.

Samme her. Eller, jeg ble litt forbauset, så tenkte jeg meg litt om og ble avforbauset.

Gammel 17-11-12, 17:19   #88
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Var sikkert fort gjort:

"Nei. Koz og klemz."

Gammel 17-11-12, 17:22   #89
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Visste dere forresten at USA i seg selv en en diger konspirasjon, og egentlig eies av det britiske kongehuset?

Obama er forresten en drone. Søren at jeg heiet på ham under valget.

Dette er bare sååååå last year news, da. Det er lenge siden min svoger påsto at det var dokumentert at _alle_ presidentene i USAs historie har hatt et eller annet slektskapsforhold til det britiske kongehuset, og det er derfor de har blitt valgt til presidenter.

Jan Mayen?

Gammel 17-11-12, 17:33   #90
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi saksbehandlerne i UD skulle slutte å le og begynne å konsentrere seg om jobben sin igjen.

(Nei, men helt seriøst. De har kanskje aldri hatt en slik henvendelse før, og var nysgjerrige på jusen i saken?)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 17:57   #91
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jepp. Bloksberg eies jo av Märtha, så da kan de sitte og prate med englene sammen og alt.

Gammel 17-11-12, 18:11   #92
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jepp. Bloksberg eies jo av Märtha, så da kan de sitte og prate med englene sammen og alt.

Ja, og beundre hverandes fjærsamling.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 18:50   #93
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh,nå ble jeg redd for at det var Bloksberg i min kommune dere ville sende henne til! Men det hadde jo kanskje vært greit, det er jo ingen som vil kjøpe det.

Gammel 17-11-12, 19:17   #94
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Det løser mye av innvandringsproblematikken dersom vi bare kan bytte ut gærninger av norsk herkomst med noen mer arbeidsføre mennesker som var litt mindre heldige i fødselslotteriet.

Ja, det hadde vært veldig smart. En englelærer ut, en arbeidsvillig skattebetaler inn.

Det er ca 0,07 % sjanse for å bli født i Norge. Det er lettere å vinne i Lotto. Og for normale mennesker med normal virkelighetsforståelse så er det å bo i Norge som en konstant Lotto-gevinst. Bare det at vi har rett til gratis skolegang, helsestell og at fellesskapet fordeler gode og tar ansvar for stort og smått på den måten vi gjør er en gave. Det er mye som kunne vært forbedret på ulike nivå, men i bunn og grunn er vi utrolig heldige som bor i dette landet. Ikke trenger vi å samle inn penger dersom et barn blir sykt og vi ikke har forsikret oss mot alskens syndromer, ikke trenger folk miste hus og hjem dersom man mister jobben, utdanning er tilgjengelig for alle, vi trenger ikke velge mellom barn og karriere.

Jeg synes engledamen skulle skamme seg og håper hun flytter til en hvit flekk på kartet, et nylig oppsteget skjær i Nordsjøen eller noe sånt.

Gammel 17-11-12, 20:03   #95
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ja, det hadde vært veldig smart. En englelærer ut, en arbeidsvillig skattebetaler inn.

Det er ca 0,07 % sjanse for å bli født i Norge. Det er lettere å vinne i Lotto. Og for normale mennesker med normal virkelighetsforståelse så er det å bo i Norge som en konstant Lotto-gevinst. Bare det at vi har rett til gratis skolegang, helsestell og at fellesskapet fordeler gode og tar ansvar for stort og smått på den måten vi gjør er en gave. Det er mye som kunne vært forbedret på ulike nivå, men i bunn og grunn er vi utrolig heldige som bor i dette landet. Ikke trenger vi å samle inn penger dersom et barn blir sykt og vi ikke har forsikret oss mot alskens syndromer, ikke trenger folk miste hus og hjem dersom man mister jobben, utdanning er tilgjengelig for alle, vi trenger ikke velge mellom barn og karriere.

Jeg synes engledamen skulle skamme seg og håper hun flytter til en hvit flekk på kartet, et nylig oppsteget skjær i Nordsjøen eller noe sånt.

Nå ble jeg varm, glad og aldri så lite forelsket i deg, HV.

Gammel 17-11-12, 20:21   #96
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Fjottete kvinnfolk.

Jeg tenker hun trenger behandling i remmer og ikke spalteplass i VG.

Gammel 17-11-12, 22:21   #97
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, der er det alt for mange fine hekser. Vi kan ikkje belemre dei med dette!

Gammel 17-11-12, 22:23   #98
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, der er det alt for mange fine hekser. Vi kan ikkje belemre dei med dette!

What?! Har Mærta inntatt Bloksberg altså? I så tilfelle ombestemmer eg meg. Vi oppretter eit mottak for statslause tullingar der.

Gammel 18-11-12, 16:43   #99
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Tsk, hva er vel forskjellen på henne og de andre 1%-englene som velger å stå utenfor samfunnet bortsett fra at hun har levert fra seg passet frivillig og mangler en motorsykkel mellom beina.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 14:04   #100
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har damen blitt kastet ut av huset sitt: http://www.ta.no/nyheter/article7649213.ece .... Mens massene synger Kombaja...

Skjønner ikke helt jeg. Hun nekter betale kommunale utgifter, men jeg tipper hun benytter seg av strøm, avløp ol??

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.