|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land
:skuffa:
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Jeg måtte lese tre ganger før det gikk opp for meg at det kunne være noe annet enn medikamenter til intravenøs bruk i ampuller.
|
|
|
#9 |
|
Er frisk!
|
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landÅ nei, å nei. Hvilken tragedie!
|
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landJeg hadde garantert trukket på skuldrene og bestemt meg for å ikke kjøpe den igjen. Om jeg hadde blitt rasende over å bli lurt og sånn, så hadde jeg gått tilbake til butikken med den. Ikke ti ville hester hadde fått meg til å kontakte VG. Det er virkelig et skikkelig tulleproblem. Jada det er sikkert viktig å være forbrukerbesvisst, altså, men jeg lar meg ikke opprøre i nevneverdig grad om jeg blir ført bak lyset for 299,- en sjelden gang.
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landOg der var hun i Dagbladet og følte seg mobbet og misforstått etter kjipe kommentarer og 2000 påmeldte til fakkeltog. 2000! Folk er gale.
|
|
|
#12 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja se der ja.
|
|
|
#13 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landJeg må nå uansett fnise av at noen virkelig tror på at de får verdier til over 1000 kr for 299,- . Hvis noe høres for godt ut til å være sant osv.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 07-12-12 kl 00:31. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landDette er igjen en sak der avisene ikke klarer å se hvor dum saken egentlig er og at det nok kan virke mot belastende for dem som stiller opp i ettertid.
|
|
|
#16 |
|
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nah, VG vet utmerket godt at dette er en belastning for de involverte, men de gir fullstendig f*** i det. Denne saken har generert masse omtale på sosiale medier (FB, FP, you name it), som igjen genererer masse klikk på vg.no, som i igjen genererer annonseinntekter til VG. Altså er dette en God Sak™. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strengt tatt er dette en sak som kunne vært vurdert under VVP punkt 3.9 og 4.8 selv om det ikke er en "alvorlig sak". Som 17-åring stilt opp med sin mor er hun fortsatt et barn, og dette er informasjon som ligger søkbar i ettertid.
|
|
|
#18 |
|
rakkarpus
|
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landHvis adventsitden er ødelagt av dette kan man jo tenke over hva andre ting som kunne gjort den bedre. Det forteller jo litt om dagens materielle fokus.
|
|
|
#19 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg trykket ikke på noen av dem :flink:
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landJeg ante ikke at sånne kalendere engang fantes, jeg. Kosmetikkalender.
|
![]() |
|
|