Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har dere vaskehjelp?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har dere vaskehjelp?
Ja 37 27,82%
Nei, og vi har ingen planer om å skaffe det 41 30,83%
Nei, men vi vurderer å skaffe det 55 41,35%
Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 02:08   #1
Nocturnal
Nybegynner

Nocturnal sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Nocturnal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Ja, vi har vaskehjelp! Hver 14.dag, og da jobber hun i 4 timer. Det er en av de beste investeringene vi har gjort noen gang. For trivsel og bevaring av ekteskapet.

Har full tillit til henne, så det er ikke noe problem å la henne være i huset alene. Fant henne via bekjente som hadde god erfaring med henne. Det var betryggende.

Nocturnal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 07:31   #2
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Nei, og har ikke behov for det.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 07:35   #3
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Ja, han heter Torgeir og er far til min barn.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 07:51   #4
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Ja, han heter Torgeir og er far til min barn.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 10:10   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, men jeg skulle gjerne hatt. Når vi får større hus så håper jeg vi kan få vaskehjelp. Jeg hater å vaske.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 10:38   #6
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Ja, vi har vaskehjelp.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 10:39   #7
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Vi har vaskehjelp to ganger i måneden. Betaler 100kr timen (svart), det er vanlig pris her. Det har vært en lettelse å få vaskehjelp anbefales til alle som ønsker mer tid til andre ting og mindre knuffing hjemme om hvem som skal vaske denne gangen.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 00:17   #8
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er redd det er for skittent her for sånt.

Gammel 26-04-07, 11:29   #9
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Ja, vi har vaskehjelp. Det er vannvittig deilig!

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 14:00   #10
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Har tidligere tenkt at det trengs ikke. Dessuten hadde vi hund før, og da var det ikke så greit å skulle la en fremmed være med hunden, tenkte jeg.
Men nå går jeg og vurderer skikkelig. Hadde vært veldig deilig å komme hjem til rent hus!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 17:28   #11
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Har, og har hatt det i de siste 9 årene. Ville ikke vært foruten, sparer ekteskapet for mange krangler og gir oss fritid vi kan bruke sammen.

En eller annen brukte argumentet om at de ikke ville gi nøkkel til fremmede. Det har vi som regel ikke gjort, men har avtalt at personen skal komme til et gitt tidspunkt hvor vi (eller naboen) låser de inn, og at vi ser over selv før vi gir de betaling og de går igjen. Har fungert bra, pluss at da får vi kvalitetssikret også.

Dessuten, om de ikke gjør en bra nok jobb er det jo den som er arbeidsgiver som må si fra om det, hvis ikke tror jo vedkommende at alt er fryd og gammen?!

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 14:40   #12
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

JA! Og det er vår beste luksusinvistering! Jeg ofrer gladelig fancy frisør og månedlig klesshopping til fordel for vaskehjelp

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 09:07   #13
Poppy
Lets eat some cake

Poppy sin avatar

Hvor: Bergen
Poppy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, og vi er veldig fornøyd. Når jeg var hjemmeværende gjorde jeg det selv. Men siden jeg er i 100% arbeid er det greit at jeg også får noe fritid.

Det beste av alt er at når man kommer sliten hjem og alt er nyvasket. Det er en deilig følelse.

Det kan bare anbefales

Poppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 11:32   #14
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Nei, har nok ingen planer om det heller. Vi får klare våre 55 kvadrat på egenhånd.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 13:53   #15
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har ikke, men jeg har vurdert det. Jeg er litt nøye, så det spørs vel om jeg hadde blitt fornøyd.

Gammel 30-04-07, 14:19   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg finner ikke! Vil ha, men helst en som anbefales av bekjente.... Vi er enige om å skaffe oss vaskehjelp, så det gjenstår bare å få ut finger'n. Har hus på 250 kvm og 4 barn, så litt hjelp hadde gjort seg!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 14:19   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg er da gift? :skjønner ikke spørsmålet:

Nei. Vil ha. JA!

Det får vente til vi har råd til det. Enn så lenge lukker jeg øynene når det blir for ille. Her en dag prøvde jeg å gjøre en avtale med morfaren min på noen og nitti, jeg rydder og vasker huset hans, og han rydder og vasker leiligheten min. Det gikk visst ikke, gitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.