Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har dere vaskehjelp?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har dere vaskehjelp?
Ja 37 27,82%
Nei, og vi har ingen planer om å skaffe det 41 30,83%
Nei, men vi vurderer å skaffe det 55 41,35%
Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 13:44   #81
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg beundrer dere som liker å vaske. Jeg virkelig hater det.

Det gjør jeg også. På den annen side er det nesten litt moro når man så tydelig ser resultater (hvilket er tilfelle i svinestien vår).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 18:19   #82
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Vi har ikke vaskehjelp, men jeg vil gjerne ha det når jeg begynner i jobb igjen. Problemet er bare hvordan man kan finne en som man kan stole på.. Mulig jeg er paranoid, men jeg liker ikke tanken på å ha en fremmed inn i huset mitt mens vi er borte. Dere som har vaskehjelp, hvordan fant dere den vaskehjelpen dere har?

Vi tok det via bekjente der de allerede hadde vasket en stund. Det er selvfølgelig det tryggeste, men man har jo aldri noen garanti. Jeg har også en lapp som har blitt lagt i postkassa med tilbud om vasking av ukjente, har den i "bakhold" i tilfelle de vi har slutter. Jeg er ingen risikovegrer.
Min svoger og svigerinne vil ikke ha vaskehjelp, dels fordi de ikke "ønsker/tør å ha av alarmen, liker å ha fremmede i huset, gi ut nøkler, dels fordi de har det så rotete at de måtte gjort en kjempejobb på forhånd.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:04   #83
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Rent prinsipielt er tanken tiltalende, men mannen vil ikke og det er han som vasker uansett (jeg rydder). Dessuten kunne jeg ikke hatt noe annet enn hvit vaskehjelp, så da ville det blitt en dyr affære.

Med forbehold om at jeg ikke har lest hele tråden...
Vi har hvit vaskehjelp til 150 kr/time + mva. Det er ikke verst, synes jeg. For oss en fantastisk investering hver uke!

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 22:08   #84
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, vi hadde det inntil forrige uke, men da sa hun opp. Så nå er vi på utkikk etter ny. Krysser likevel for ja, selv om vi er "in between".

På torsdag kommer ny vaskedame til oss! Formidlet av den gamle.

Krysser fingrene for at hun er like flink!

Gammel 22-04-07, 16:39   #85
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Nei det har vi ikke, for jeg liker å vaske, men det jeg skulle ha hatt er en ryddehjelp.....

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:55   #86
punky
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2007
punky har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har ikke men vi ønsker oss!

punky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 23:03   #87
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Vi har ikke, men jeg ønsker meg mens mannen mener det er uaktuelt

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 23:35   #88
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Disse mennene som ikke vil ha vaskehjelp, sørger de for at huset er ryddig og rent da?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 23:45   #89
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Disse mennene som ikke vil ha vaskehjelp, sørger de for at huset er ryddig og rent da?

Kanskje de har en snill mamma som kommer og passer på at huset er rent og pent?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 02:08   #90
Nocturnal
Nybegynner

Nocturnal sin avatar

Nocturnal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, vi har vaskehjelp! Hver 14.dag, og da jobber hun i 4 timer. Det er en av de beste investeringene vi har gjort noen gang. For trivsel og bevaring av ekteskapet.

Har full tillit til henne, så det er ikke noe problem å la henne være i huset alene. Fant henne via bekjente som hadde god erfaring med henne. Det var betryggende.

Nocturnal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 07:31   #91
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Nei, og har ikke behov for det.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 07:35   #92
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Ja, han heter Torgeir og er far til min barn.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 07:51   #93
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Ja, han heter Torgeir og er far til min barn.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 10:10   #94
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, men jeg skulle gjerne hatt. Når vi får større hus så håper jeg vi kan få vaskehjelp. Jeg hater å vaske.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 10:38   #95
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Ja, vi har vaskehjelp.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 10:39   #96
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Vi har vaskehjelp to ganger i måneden. Betaler 100kr timen (svart), det er vanlig pris her. Det har vært en lettelse å få vaskehjelp anbefales til alle som ønsker mer tid til andre ting og mindre knuffing hjemme om hvem som skal vaske denne gangen.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 23:55   #97
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Har du ikke ringt Rutta&Tutta, Nova?

Nei, men takk fot tipset. Det skal jeg gjøre i morgen!

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 00:17   #98
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er redd det er for skittent her for sånt.

Gammel 26-04-07, 11:29   #99
Blånn

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Ja, vi har vaskehjelp. Det er vannvittig deilig!

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 14:00   #100
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Har tidligere tenkt at det trengs ikke. Dessuten hadde vi hund før, og da var det ikke så greit å skulle la en fremmed være med hunden, tenkte jeg.
Men nå går jeg og vurderer skikkelig. Hadde vært veldig deilig å komme hjem til rent hus!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.