|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Vi kan godt kommentere et og annet bilde eller noe sånt, men vi kommuniserer ellers svært lite via FB og er ikke klissete. Jeg synes sånt er kleint og egentlig ganske unødvendig. Jeg har et samboerpar på vennelisten som nesten daglig poster søte, klissete, kosemosete meldinger på hverandres vegg eller bare må fortelle ukentlig at de har verdens best, deiligste og mest fantastiske kjæreste. Jeg skjønner ikke helt det krampaktige behovet for å dele alt dette med omverdenen.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Vi tuller mye på facebook sidene til hverandre. Mye er nok ironi som kanskje ikke alle forstår, men vi flirer av det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Facebook-dialog med partneren din?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Vi kommenterer hverandre av og til, stort sett med morsomheter.
Jepp, akkurat slik.
Som jeg skrev over: Stort sett morsomheter, men vi kan også poste fine og interne ting til hverandre. Kanskje kvalmende kleint for noen, men det kjenner jeg at jeg driter i.
Det er lite snuppepusing her også, men småprat og et hjerte i ny og ne er fint.
Vi er ganske klinete IRL også, så jeg tror ikke noen mistenker oss for å være kun fæisbooklykkelig. Men jeg mistenker flere for å være misunnelig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Vet ikke om du siktet til meg her (men du quotet meg, så da...) men når nabodama skriver "elsker deg høyere enn himmelen snuskepjusken min hjertehjertesmilefjes" til mannen sin på FB-veggen, fremkaller det vel mer sånn puteflau-light-følelse enn minsunnelse. Jeg personlig foretrekker å bruke chatten til sånt, eller enda bedre, si det direkte (vi sees jo ganske ofte, tross alt...) enn å dele det med våre 200 nærmeste venner. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
I rest my case. (Ref det jeg skrev om selvinnsikt.)
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Jeg har gjort det. En gang eller to med Eksen, og opp til flere ganger med fyren jeg dater nå. Skikkelig barnslig, men who cares. Vi har det morsomt, og jeg gir balla i hvem om noen synes det er tåpelig. Jeg gir i grunnen en blank f i hva andre mener om måten jeg bruker Facebook på. Om noen finner det irriterende så kan de jo bare skjule innleggene mine tenker jeg.
|
|
|
#8 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Har fb-ektepar som venn(-er), DET synes jeger litt spesielt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Mannen er ikke på FB. Kliss og klass tar vi på SMS. Vi er igrunn veldig klissete der. Vi er også klissete når vi er sammen også. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Vi både liker og kommenterer hos hverandre. Jeg skriver at jeg elsker ham en gang i året, og det er på bryllupsdagen.
|
|
|
|
#11 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Vi kommenterer og liker og fjaser mer eller mindre internt, men det er langt mellom hjertene og lite koz og klemz.
|
|
|
#12 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Mannen min logger inn sånn en gang i mnd, så nei. jeg postet et sitat på veggen hans en gang etter en krangel om husarbeid husker jeg. Mer enn ett år siden.
|
|
|
#13 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Facebook-dialog med partneren din?I ettermiddag skulle jeg for første gang kommentere en status til mannen, på en spøkefull, type "jeg kjenner deg litt for godt til å bite på denne", men selvfølgelig sviktet postingen via telefon akkurat da, så kommentaren ble aldri lagt ut.
|
|
|
#14 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Vi "klisser" på FB ja, med hjerter og greier.
|
|
|
#15 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Nei. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Tja, jeg tror ikke det er mangel på selvinnsikt når kommentarer oser av misunnelse. Som da vi var i syden og jeg hadde en status ala "sol og varme med kjæresten" og det ble kommentert at han er da ektemann, ikke kjæreste. Eller en gang jeg skrev "gleder meg til kveldens kinodate, James Bond, popcorn og klining på bakerste benk må da bli vellykket?" og der de fleste tok humoren, mens noen selvsagt måtte kommentere at klining på kino er en uting. Sist redigert av 007 : 22-12-12 kl 11:37. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Mannen er ikke på Facebook lenger, men vi skrev ikke så mye "offentlig" der til hverandre da han var det heller, bare sånn like statuser og kanskje en morsom kommentar i ny og ne. Vi er veldig klissete og kosete ellers da, men det føles ikke som en naturlig arena for sånt. For oss. Jeg kjenner nesten ingen som skriver veldig mye sånt til hverandre på FB, jeg.
|
|
|
|
#19 |
|
Metallica!!
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Vi er irånisk klissete på feis av og til. Men stort sett begrenser kontakten oss i mellom seg til å like bilder og statuser og å sende små spydigheter til hverandre. <3 <3
|
|
|
#20 |
|
Shake it out!
|
Hehe. Spydigheter, ja. Jeg ble kaldt "gamle røy" i går. Jeg er helt sikker på at det er mange som synes vi er barnslige og tåpelige og hva-har-du.
|
![]() |
|
|