|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jøss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?
Det er jeg enig med han i, så om de har mulighet og vil gi store summer til dere nå, så er jo det supert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har de absolutt mulighet til og de ønsker å gi det. Vi forventer det ikke på noen måte, men det er jo mines foreldres valg og ønske. Svigerforeldrene mine er ufør begge to og av dem fikk vi gavekort på 1000 kroner (vi skal kjøpe nye kasseroller og det hadde vært litt heavy å sende med posten). Og for meg betydde det gavekortet like mye som tingene og pengene vi fikk av mine foreldre. Fordi jeg vet at svigerforeldrene mine gir etter den inntekten de har, på samme måte som foreldrene mine gjør det.
![]() |
#84 |
© All rights reserved
|
Man trenger jo ikke forvente store summer selv om man får dem. (Og blir glad for dem.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jaja, så klart! Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk Sony PRS-T2 E-reader, hårføner, lekre sølvsko fra Roots, genser, sengetøy, hjemmestrikkede votter, grytekluter, negllakk, Tassimo Kaffemaskin m/en hel haug tilbehør, ullundertøy.
![]() |
#87 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Dobbelt Sist redigert av Tilde : 26-12-12 kl 01:30. Årsak: Postet 2 ganger |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Jordbærpiken
Foreldrene våre har god økonomi, og spesielt mine foreldre er opptatt av at vi skal få nå når vi trenger det, og at de ser at vi har glede av det. (Vi kan ikke ta det med i graven allikevel som min mor sier.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk så mye fint. Fra mannen fikk jeg en genser og en stjernekikkert, fra barna en genser, en kaffekopp og en bodylotion.
![]() |
#90 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg og Drømmemannen fikk flotte mamma- og pappakopper som de to yngste barna hadde dekorert i barnehagen, de var veldig fine. Og så har Storsøster brettet en nydelig kurv til meg i papir, hun er så flink til alt sånn bittesmått og pent. Jeg fikk ellers en lekker veske fra marc by marc jacobs, hudpleieprodukter, salatbolle og blomstervase vi ønsket oss, rødvin, sjokolade og en større pengegave fra svigerforeldrene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
lettere utlada
|
Vi får alltid 1000,- hver av svigerforeldrene mine, og ungene får 700,- hver.
![]() |
#93 |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Foreldrene mine gir gaver/gavekort til ca 1000 kr pr snute. I år fikk gutta våre og jeg penger, det er ikke vanlig. Foreldrene mine har nok penger, men gir ikke voldsomme gaver. For tre år siden fikk jeg og brødrene mine en Telemarksbunad hver, det var helt spesielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi fikk tapassett, sushisett, penger og gavekort. Jeg fikk også en puff jeg har ønsket meg av mannen, samt et smykke. Så ble det litt sminke, neglelakker, og selvsagt pysjen fra mamma. (Den er obligatorisk.
![]() |
![]() |
#95 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi voksne får ikke så mye gaver, det er etter avtale. Vi fikk en gassovn til hytta av svigermor, det er ikke vedfyring der og hun er redd strømmen skal være borte lenge.
![]() |
#96 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg var så dårlig julaften, at jeg helt glemte gavene fra ungene. Pakka dem opp nå. Fikk malt kopp av storebror og et maleri på lerret av lillebror. Fineste gavene! Og storebror var så stolt da vi pakka opp. Han kjeder seg sånn og bare sutrer om dagen, det blir lite action med sjukdom i hus, og det var veldig, veldig godt å se ham blid. Det smilet - beste gaven.
![]() |
![]() |
#97 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi får 500,- hver fra mamma og 500,- hver fra svigers.
![]() |
#98 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Vi fikk mye fint, jeg fikk Tassimo kaffemaskin av mannen og ungene. Veldig fornøyd med den ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Av eldstemann fikk jeg et skjevt og skakt brett som han har laget på sløyden. |
![]() |
![]() |
#100 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Dette er gavene jeg setter høyest. Det er så stas for de fryder seg virkelig over å gi disse gavene.
![]() |
|
|