Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva slags hund har du?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-13, 14:10   #81
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Joa, jeg ser den...

Jeg skulle vente et par år, for hadde egentlig ikke hverken råd eller tid til valp... men så kom jo denne dama bare på døra mi da, med den nydelige 10 ukers valpen som hun gjerne ville skulle bo hos meg... Jeg klarte ikke si nei til noen prøvedager, så etter noen dager måtte jeg si at: jeg elsker ham, men har rett og slett ikke 14 tusen å avse.... så fikk jeg ham! :shock: Tenk det a?! Jeg fikk ham... tror ikke jeg har kommet over sjokket ennå, men det er ingen tvil om at han har det bra i iallfall.

Gammel 05-01-13, 14:11   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Valp på døren!

Det er nok det jeg må gjøre. Kjøpe en valp og putte den i en kurv med sløyfe på og sette den utenfor døren og ringe på en dag mannen er alene hjemme. Og stikke av før han får åpnet døren, så klart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 14:14   #83
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Ja, hvem kan vel motstå en lekker valp på døren? Hihi

Gammel 05-01-13, 14:33   #84
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åh! Valp på døren!

Det er nok det jeg må gjøre. Kjøpe en valp og putte den i en kurv med sløyfe på og sette den utenfor døren og ringe på en dag mannen er alene hjemme. Og stikke av før han får åpnet døren, så klart.

Lurt!

Samtlige jenter i klassene til ungene ville ha valp da vi hadde min mor sine valper hos oss. Foreldre kom stadig å sa de nesten ikke ville sende ungene sine til oss for det ble så mye mas etterpå.

Gammel 05-01-13, 16:15   #85
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

En perfekt boxervalp, straks 9 mnd.

Bajaz. ♥

Så fin han er. Fin farge og tegninger på han.
Jeg har også en rød boxer (bilde litt lenger oppe i tråden).

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 16:19   #86
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

De er jo fryktelig morsomme når de er sånne keitete valper, da. Jack er fortsatt en keitete valp i hodet, så klart.

Boxere blir vel aldri voksne? Ikke min i hvert fall... Selv om man har blitt "mamma" til et kull:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg .facebook_-1532081507.jpg (114,3 KB, 37 visninger)
Filtype: jpg IMG_6642.jpg (110,9 KB, 31 visninger)
Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 16:20   #87
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Åååh så kjekt! Jeg har falt helt for rasen, min mor har en dvergdachs tispe hun også, mammaen til valpen min. De har så herlig personlighet. Sover og er relativt rolig hele dagen men er alltid klar for lek og action. Kan jeg spørre hvor i landet du bor?

Jeg bor i vestfold :-)

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 16:32   #88
Sola

Sola sin avatar

Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg bor i vestfold :-)

Litt langt for et dvergdachstreff.

Gammel 05-01-13, 17:47   #89
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

De er fra Gelitus. Selv om de er fra samme kennel og ser nesten like ut er de to HELT ulike hunder.

Pelsstell er en utfordring ja! En ting er det å nappe, men så skal det i tillegg gjøres på noen som ikke er helt inneforstått med behovet...

Jeg regner med at Gelitus er blant de sm gir valpekjøperne sine oppfølging i etterkant, og hjelp med napping?

De har pene hunder forresten.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-13, 19:30   #90
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Vi har nettopp kjøpt Beagle.
Han heter Teksi.

Gammel 12-09-13, 20:16   #91
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Ikke mine hunder, men jeg passer dem veldig ofte. Akkurat nå har jeg begge to her hjemme. Den minste har vært her i ei uke nå, og den største kom i dag, og skal være her i helga. Utrolig herlige, og snille hunder som går godt overens med hverandre, og med kattene mine.

Pomeranien Bambi, eller Bambam som hun ofte blir kalt. I believe I can flyyyy!

Shetland sheepdog - Hero.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-13, 20:21   #92
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en Cavalier, han er fem år og han klippes kort to-ganger i året.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-13, 22:32   #93
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tricolor? Ikke mye brunt?

Jane: Fantastiske bilder! (Som alltid. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-13, 23:42   #94
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Her var det mange nydelige hunder.
For noen flotte bilder Jane.

Vi har en fortausmix bestående av Collie, Labrador, Shæfer og Mynde.
Han lyder navnet Tai, og er (selvsagt) verdens vakreste.
Her lett avslappet (les: i koma etter tur)

Og her poserende:
Og til slutt typisk Tai. Forventningsfull til hva mer vi skal finne på. (Med tunga til tørk.)

Gammel 13-09-13, 01:47   #95
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en Havaneser. Søt liten fyr på halvannet år.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (443,8 KB, 21 visninger)
Gammel 13-09-13, 06:48   #96
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tricolor? Ikke mye brunt?

Jane: Fantastiske bilder! (Som alltid. )

Ja, han er tricolor, har en brun framlabb som er ganske uvanlig og flekker over øynene utover det er han svart og hvit ja.

En fantastisk rase!! Er gjerne med på 2 mils skitur eller sykkeltur, elsker å gå tur, snill med alle og har en helt utrolig tolmodighet med ungene!
Eneste drawbakcet for vår del er at jeg synes de er stygge
Det hjelper litt å klippe han ned.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 07:42   #97
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Vi har en japansk spisshund.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 07:50   #98
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja, han er tricolor, har en brun framlabb som er ganske uvanlig og flekker over øynene utover det er han svart og hvit ja.

En fantastisk rase!! Er gjerne med på 2 mils skitur eller sykkeltur, elsker å gå tur, snill med alle og har en helt utrolig tolmodighet med ungene!
Eneste drawbakcet for vår del er at jeg synes de er stygge
Det hjelper litt å klippe han ned.

Haha, hos oss var det omvendt. Vi hadde en sjeldent vakker blenheim (mange har litt rare ansikter synes jeg, men ikke vår), men han fungerte overhodet ikke i familiesammenheng.

Gammel 13-09-13, 07:52   #99
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Hunden din var søt, Floksa, men han ligner litt på Otto Jespersen på det flrste bildet.

Gammel 17-09-13, 22:56   #100
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Shetland sheepdog, 5 år.

Dette ønsker jeg meg. Hva er din erfaring med disse? Hvilken alder tenker du det bør være på barna før vi skaffer oss det?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.