|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg begynner i januar, men skal visst jobbe 12 timer ekstra hvert uke Jan og feb, så jeg har ikkje kapasitet til dette sånn fortløpende, og noen ting tar mange dager. Så målet er, i løpet av året. Eller til sommeren?
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Vi skal selge og flytte (100 meter) i løpet av det kommende halvåret, så jeg BURDE henge meg på. Men mange av disse punktene tar mye mer enn en kveld å få orden på. Men hvis jeg og mannen slår oss sammen så kanskje vi kan bruke 42 dager på den.
|
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg orker ikke rydde alt det der 21 kvelder på rad, nei. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg gidder ikke i det hele tatt. :bidrar i tråden: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glad
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg nekter å rydde garasjen! Men har allerede startet før jeg visste at denne listen eksisterte: barnas og våre soverom er snart ryddet og gamle klær
|
|
|
#6 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg er med! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg gidder ikke å ta dette på 21 dager. Det får bli et par tre punkter i uka eller noe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Textrovert
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg er med, men må nok tilpasse lista litt. Og jeg orker ikke å gjøre noe hver dag, så jeg får finne en realistisk tidsplan.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Så mange som ikke leser HI helt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Kjeller, loft og garasje på en dag hver? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Tilpasser listen og er med! Begynte før jul, og tok:
|
|
|
#12 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg er med, og heldigvis er noen av punktene allerede tatt.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Nei 21 dager er totalt urealistisk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?
Hvis du leser hovedinnlegget ser du at jeg har tenkt til å dele det opp over to måneder, og mange tilpasser sine egne lister. Men det er selvsagt helt frivillig.
|
|
|
#15 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg vurderer å føye til lof, kjeller og garasje, enda jeg ikke har noen av delene, bare for å kunne trøstemotivere meg litt underveis. Det SER jo bra ut for det blotte øyet da, omman ahr flere kryss på en liste.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?
Ja, det går an å sette opp en egen liste. Jeg skumleste bare hovedinnlegget. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg er med, men må ta det i litt annen rekkefølge. Jeg planlegger å ta rom for rom og har nettopp begynt på kjøkkenet. Det kommer til å ta tid ser jeg for jeg bor i et bitte lite hus og jeg må jobbe for å finne gode løsninger på oppbevaring. Satser på å få tatt ett rom i uka, rekker nok ikke noe mer enn det.
|
|
|
#19 |
|
lettere utlada
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Dette høres ut som en gammel slanke-vits, men jeg starter på mandag.
|
|
|
#20 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?At man kan ha så mye ræl i to kommoder. Det ble to poser med gamle kremer, ødelagte strømpebukser, tomme pillebokser og hullete truser.
|
![]() |
|
|