|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sanger/låter til bilde-cder til foreldre i bhgJeg setter også pris på bilder fra barnehage/skole. Det er jo en stor del av livet deres, som vi ikke får fått del i (i noen stor grad i hvert fall). Morsomt å se hvordan de har det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Sanger/låter til bilde-cder til foreldre i bhg
Veldig enig! Og for en utrolig hyggelig gest av deg. Jeg ville satt utrolig stor pris på å få noe slikt fra mine barns hverdag.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
![]() |
Takk
|
|
|
#4 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sanger/låter til bilde-cder til foreldre i bhgJeg lager også cd'er(uten musikk) til barna i vår barnehage. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Det er en av de tingene som definerer FP, på godt og vondt. Folk svarer på det de har lyst til og på den delen av et innlegg som engasjerer dem, ikke nødvendigvis på det hovedinnlegger ønsker at det skal svares på. Av og til medfører det at tråder blir ganske kjipe, men langt oftere fører det til elleville avsporinger og/eller supre diskusjoner. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Sanger/låter til bilde-cder til foreldre i bhgAlle som jobber i barnehage har dette med bilder og godkjenning inne, vil jeg tro. Vi lager også slik CD, og det er visst noe discomusikk av barnesanger med på bildene - jeg har ikke sett eller laget disse CD-ene selv. Jeg er ikke så begeistret for den type musikk, but then again - jeg kan ikke lage slike CD-er selv.
|
![]() |
|
|