|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et tips og et hjertesukk om priser på charterStavanger-Frankfurt 6.30-8.25, Frankfurt-Athen 9.20-13.05. Hjem fra Athen 18.20, via Frankfurt, i Stavanger 23.20. 17 090.- med Sas og Aegean Airlines, operated av Lufthansa. Sist redigert av Christa : 27-01-13 kl 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et tips og et hjertesukk om priser på charter
Takk, det var snilt av deg. Hvilke datoer er dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Et tips og et hjertesukk om priser på charterOg 17000 må vi vel bare regne med, selv om "alle andre" får det til halve prisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
17 000 er ikke ille i skoleferien. Vi kommer også lett opp i det fra oslo om vi bestiller flybilletter til sommeren nå og skal reise på de dagene vi skal/vil. I fjor fikk vi veldig billige billetter, men det var heller unntaket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så bra! Den med Air Baltic? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Et tips og et hjertesukk om priser på charter17000 er da ikke så ille i skoleferien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Nei, det er kanskje ikke det. Jeg preges nok bare av misunnelse over de som flyr hele familier sørover for fem-seks tusen. Eller så snakker de bare veldig høyt om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
Hva mener du? At det ikke stemmer at noen finner billige flybilletter? Hvem snakker høyt om det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Jo, klart det stemmer, folk forteller jo om det. Veldig mange rundt meg forteller om billige flybilletter til Sør-Europa. Nå er jeg nok i overkant glad i å snakke om reiser, siden jeg er i overkant glad i det, så det er mulig det er derfor det ofte blir et samtaletema, enten det er på guttungens fotballkamp eller i lunsjpausen på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Ikke veldig vanlig i fellesferien, tror jeg. Den billigste charterturen vi har hatt i fellesferien kom på 23000. (For en uke, og ja, vi var trege med å bestille.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Et tips og et hjertesukk om priser på charterVi fløy alle sammen for to år siden i juli for 8000 kr. Men det var fra Rygge og med Ryan Air, og du vil jo ikke fly med Ryan Air, ikke ha for lang reisetid, ikke kjøre til en billigere flyplass - og da blir det jo straks litt dyrere. 17000 tror jeg er helt greit.
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Jo, kjøre til billigere flyplass har jeg jo ikke sagt. Det har vi gjort mange ganger. Bergen i fjor, Oslo i år. Men ikke Haugesund, for der flyr bare Ryanair. Jeg ver jeg taper penger på det, men jeg er dessverre for redd til å tørre å fly Ryanair. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Er frisk!
|
Å, jeg forsto deg slik hen at du skulle ta fly til Oslo også. Beklager. Og det var ikke krasst ment, det så sånn ut på innlegget mitt da jeg leste gjennom det nå.
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Joda, vi både kjører og flyr til Oslo for å reise. Men begge deler forlenger jo reisen betydelig, så for oss er der viktig å få en gevinst av å gøy fra Oslo. Direkteflygning eller pris. Vi fløy til Antalya fra Oslo fordi det var fullt fra Stavanger. Men vi må legge til flere tusen i budsjettet, selvsagt. For meg som er redd for å fly, men likevel flyr nokså mye, er det ok med færrest mulig mellomlandinger. Det at det er fullt fra Stavanger (skjer stadig vekk, rogalendinger er tydeligvis pengesterke, alt av charter blir først utsolgt her) har gjort at vi minst tre gsnger har kjørt til Bergen først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
![]() Sv: Et tips og et hjertesukk om priser på charterVille bare nevne at Athen er en koselig by det også, se akropolis og gå en tur i Plaka ... Og gjør det til en opplevelse å ta en eller to netter i Athen - som en del av reisen. Finnes ok hoteller til en ganske rimelig pris på booking.com eller tilsvarende nettsteder....
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: Et tips og et hjertesukk om priser på charterAthen er ikke en koselig by.
![]() |
|
|