|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?
Sånn til vanlig og generelt - nei, fra et rom til et annet - helt ok.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
Det er vel liten fare for det, egentlig? Jeg er nok mindre bluferdig enn mange andre, og er nok relativt avslappet i forhold til lite klær. Men jeg vandrer ikke rundt i undertøy likevel, jeg synes bare ikke det er fullstendig krise om noen av barnas venner skulle få et glimt av meg.
![]() |
![]() |
#4 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Det er forresten ikke bare barn som kan bli "traumatisert" av å se andres foreldre nakne...min bror nektet å bli med kjæresten (nå kona) hjem i flere måneder etter at han en søndag morgen traff på faren i huset spradende rundt på kjøkkenet splitter naken, mens han ordnet i stand til frokost til datteren og den (forholdsvis) nye kjæresten.
![]() |
#5 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Jeg synes t-skjorte og truse også er innafor. Litt avhengig av trusa |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Jeg har selvsagt på meg bestemortrusa som går til langt over puppene. :er da litt anstendig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Ovenfor barna er vi enn så lenge nakne både jeg og mannen, på badet, i senga osv. Vi tisser på badet om en kler på seg/dusjer også, siden vi bare har ett bad/en do, og alle synes det er greit. Men om man skal gjøre nr 2 (
![]() |
#8 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Min "dette hendte meg" historie: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Jeg husker en gang når jeg var rundt 10 år. Jeg var hos en venninne, og moren hennes var høygravid. Vi jentene var på rommet, men skulle så gå ut en tur, og mens vi var i gangen, så kom moren ut fra badet, kun iført ei truse.
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?De fleste sånne historier er nok mer morsomme enn traumatiserende. *lerogleravJane*
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Jeg bruker badet oppe, mann og barn bruker badet nede og da slipper jeg å eventuelt å gjøre noen flaue om jeg går fra rom til rom for å kle på meg.
![]() |
#13 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Jane, jeg tror ikke det gir varige skader, men det kan være at det blir en morsom historie av det.
![]() |
#14 |
Audacious
|
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Dersom man f.eks er mann og f.eks liker å gå i en indisk khorta som bare såvidt dekker ting når man er hjemme og slapper av, da kan man godt ta på seg underbukse når venners foreldre stikker innom. Eller la være å stå øverst i en trapp når man prater med dem. :traumatisert barn av lettkledd far:
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Både unger og venner kan fint gå på do mens jeg dusjer. På DO that is, ikke på badet. (vi har nemlig praktisk nok et separat do i tillegg til det som befinner seg på badet) Mine egne unger får forresten gå på do, eller bade, eller for den del dusje, mens jeg dusjer, men det har vel å gjøre med at den eldste er 4,5, og den yngste går ikke på do heller, egentlig, bleieunge som hun er.
![]() |
#16 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Her hjalp det ikke å låse døra heller. Ungene kommer inn bakveien til badet. Jeg satt på do, ene nabogutten kommer inn bakveien; du hadde låst, så jeg gikk inn denne veien jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Jah, i dag kjørte vi altså ønskereprise, denne kompisen er tydeligvis mer morgenfrisk enn mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?Jeg leter og leter og leter på nett etter sketsjen med Harald Eia og Bård Tufte-æJohansen - der vennegjengen er på overnatting og foreldrene vandrer nakne omkring.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
This is normal!
|
Så du Mad TV-sketsjen jeg la ut i en eller annen tråd i går? Her er del to: (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
|
|