Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine sko!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-13, 22:36   #81
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Disse har jeg, men faktisk ikke brukt de siden i høst. Blir vel å finne frem igjen til våren.

Åssen er de å gå i? Stødige?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 22:41   #82
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Dei var veldig fine, eg er på jakt etter flate sko som ser fine ut, kor er dei kjøpt?

På lille vinkel, de er faktisk på salg nå, ser jeg i nettbutikken. De er litt små i størrelsen, jeg gikk opp en størrelse. Veldig gode.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 22:46   #83
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nå om vinteren bor jeg i et par ikke-helt-nye fôrede Doc Martens som er som skapt for mine problemføtter.

Gammel 18-02-13, 22:50   #84
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sorte NIKE Freerun med sjokkrosa detaljer hadde jeg på meg i dag på en helt vanlig mandag.

Gadd ikke ta på vinterskoene for en tur på kjøpesenteret. Er syk og vil streve minst mulig.

Gammel 18-02-13, 23:02   #85
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 18-02-13, 23:04   #86
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

På lille vinkel, de er faktisk på salg nå, ser jeg i nettbutikken. De er litt små i størrelsen, jeg gikk opp en størrelse. Veldig gode.

Dei har faktisk salg på nettsida si ja... Og eg har tre par sko i handlekurven nå og lurer på kva eg skal velje.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 23:16   #87
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle!

Gammel 18-02-13, 23:37   #88
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Alle!

Dei er litt for like til at eg kan kjøpe alle. Men så er dei billige. Og eg har jo bare sko med hælar som eg ikkje kan bruke, på ei stund ennå.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 23:47   #89
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

De øverste!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 23:51   #90
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dagens skobruk: De to første på jobb. Merell til og fra jobb. EL til og fra bowling, og de siste på bowlingkamp.
Jeg ser at jeg har superfornuftige brukssko til daglig. Ellers også igrunn. Muligens høy kjerringfaktor. De høye penskoene mine er ikke veldig høye og av merkene Art, FLY, EL og Camper.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg images.jpg (6,5 KB, 1 visninger)
Filtype: jpg 41YN4KEE05L._SL160_SS160_.jpg (4,7 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg $T2eC16RHJGYE9nooh8IoBQ5cumQpMg~~60_35.jpg (24,3 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg HD_0000018850_40162_09.jpg (88,6 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg $(KGrHqJ,!nYF!LFQJVnIBQF+rpTiR!~~60_1.jpg (21,4 KB, 4 visninger)
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 00:30   #91
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er gravid, og således veldig lite stilig til beins for tiden.

Disse, bare at jeg har de i en lysere variant og mine er elleve år gamle .
De har ikke vært i bruk hver vinter siden den gang nei.

Nummer 4 på bildet her:

Tøffelsneakers. Kanten kan brettes opp, så da ser de mer ut som sko. Jeg er mest glad i gå barbeint og da passer disse perfekt!

Her er det comforten som gjelder.

I tillegg bruker jeg et par cognacfarvede kilehælstøveletter med rund tå mye, men de finner jeg ikke bilde på. Jeg ser at jeg har en hang til en viss farge på skoene jeg kjøper meg da

Sist redigert av Vianne Rocher : 19-02-13 kl 00:37.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 04:44   #92
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor er "tøffelsneakers"ene dine fra, Vianne?

Gammel 19-02-13, 07:24   #93
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Ulykkelig

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hvor er "tøffelsneakers"ene dine fra, Vianne?

Ugg!

Gammel 19-02-13, 08:18   #94
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sorte Ecco-støvletter (noe lignende som bildet) på tur til jobb og sorte Camper-sko inne på jobb

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sko.jpg (7,2 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg støvletter.jpg (20,7 KB, 4 visninger)
Gammel 19-02-13, 08:22   #95
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Fantastiske sko! Elsker fargen, og de funker både til lettere løping og tøfling.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 08:29   #96
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemmesko med innleggssåler i.

Gammel 19-02-13, 09:29   #97
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Fantastiske sko! Elsker fargen, og de funker både til lettere løping og tøfling.

Sånne har jeg også. Gleder meg veldig til bar asfalt sånn at jeg kan finne de fram igjen. De er fantastisk gode!

Gammel 19-02-13, 09:37   #98
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker disse.

Joggesko inne på jobb.

Gammel 19-02-13, 09:40   #99
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Dei er litt for like til at eg kan kjøpe alle. Men så er dei billige. Og eg har jo bare sko med hælar som eg ikkje kan bruke, på ei stund ennå.

Da velger du disse to, og du har vintersko og tidlig-vårsko.

Gammel 19-02-13, 09:57   #100
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en del støvletter og går gjerne med 4-5 par ila. en arbeidsuke.

I dag har jeg på meg disse, sorte skinnstøvletter fra Jean Paul:

De har jeg også i mørk brun som dere ser, og enda en modell i lyst, semsket skinn med høyere hæl:

I tillegg har jeg noen svarte, klassiske Uggs og et par mer sporty vinterstøvletter fra Tommy Hilfiger:

Jeg har ikke kjøpt nye vintersko på 2-3 år nå, så neste år skal jeg unne meg noe nytt, i allefall supplere beholdningen jeg har.

Utover det kommer jo et par sorte penstøvletter med stiletthæl, et par lavere brune skinnsko med saueskinn inni ++

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.