|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Jeg synes bare logoen til First Price er så kjip. Derfor innbiller jeg meg at maten ikke smaker noe.
|
|
|
#2 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."
Det er derfor det er billigere.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."
Vist hva?
|
|
|
#9 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."I tillegg til at det helt bevist skal se billig ut. De profilerer seg jo mot dem som er ute etter billig mat, og ser det billig ut så forsterker det "følelsen" av å ha gjort et godt kjøp. Sist redigert av Pia : 27-02-13 kl 16:39. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Og så høres det kulere ut si at man trener Zumba enn Mensendieck, (et par alternativer jeg vurderte for en stund siden). |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Jeg har intet forhold til navn sånn sett, jeg handler First Price, Coopmerket etc og har vel aldri kommet over klesmerker jeg ikke kunne kjøpt kun pga stygt navn altså.
|
![]() |
|
|