Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rer du senga daglig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ofte rer dere senga?
Vi rer senga hver dag, uten unntak. 25 11,36%
Vi rer senga de fleste dager i uka. 25 11,36%
Vi rer senga av og til. 23 10,45%
Vi rer senga ganske sjelden. 76 34,55%
Vi rer aldri senga. 69 31,36%
Vi har ikke seng/sengetøy/har folk til slikt. 2 0,91%
Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-13, 16:00   #81
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rer du senga daglig?

Nevvah!

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 17:36   #82
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi rer opp hver dag, men ikke med sengeteppe og pønteputer og sånn.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 17:53   #83
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Berre når eg skiftar sengtøy. Storesøster rer som regel si kvar dag.

Gammel 06-03-13, 19:25   #84
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rer opp senga når jeg skifter til nytt sengetøy. Det er slitsomt nok å utføre de viktigste husarbeidsoppgavene, så reing og stryking og pussing og sånn er skikkelig uaktuelt.

Gammel 06-03-13, 19:25   #85
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg og. Og tørke av smuler på benken med en gang jeg er ferdig, og spyle dusjveggene når jeg er ferdig å dusje, og henge opp klær når jeg tar dem av, og ta opp smuler på golvet når de ramler ned. Mange gjør ikke sånt, og det gjør ikke meg noe, men når de spør hvordan vi kan ha det så rent og ryddig, så er svaret mitt dette. Jeg vasker og rydder sjelden.

Jeg også. Jeg takler ikke smårot, ting som ligger der det ikke skal ligge, rotete yttergang, osv osv osv. Må f.eks vaske over bord og kjøkkenbenk før vi legger oss sånn at det ser ordentlig ut når vi står opp igjen.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 19:32   #86
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle virkelig ønske jeg var en sånn som ikke taklet smårot.

Gammel 06-03-13, 19:36   #87
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg rer opp senga så er det fordi jeg skravler med venner mens jeg rydder klær eller noe sånt. Ellers aldri.

Gammel 06-03-13, 19:45   #88
Levic

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg og. Og tørke av smuler på benken med en gang jeg er ferdig, og spyle dusjveggene når jeg er ferdig å dusje, og henge opp klær når jeg tar dem av, og ta opp smuler på golvet når de ramler ned. Mange gjør ikke sånt, og det gjør ikke meg noe, men når de spør hvordan vi kan ha det så rent og ryddig, så er svaret mitt dette. Jeg vasker og rydder sjelden.

Jeg også. Og tørker over kjøkkenskap og håndtak mens jeg lager middag, sveiper over vinduskarmene og stuebordet, og tar alltid med ting opp i 2.etg med en gang.
Blir aldri særlig store ryddesjauer, for de tar jeg hele tiden med god hjelp av en veloppdragen sambo (som det tok ti år å oppdra ).

Gammel 06-03-13, 20:31   #89
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

But of course! Hvis jeg kommer hjem til et sjuskesoverom etter jobb der jeg har glemt å re opp, får jeg nærmest hikke. Minsten på 3 krever også oppredd seng, mens tiåringen ikke tar det så hevert.

Med re sengen mener jeg å riste dynen, brette den i tre og legge den pent på madrassen. Puffe hodeputene og pynteputene og legge sengeteppe på. Muligens er sengen full av midd, men jeg får hotellfølelse hver gang jeg entrer soverommet. ;-)

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 20:37   #90
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Hahahaha......

Gammel 06-03-13, 20:37   #91
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bretter vanligvis dynen mot fotenden, og det kaller jeg å re sengen. Den er også utmerket mot midd.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 20:39   #92
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Nei, gidder ikke. Har andre ting å tenke på når jeg står opp, desuten er det aldri noen andre enn meg der inne...

Gammel 06-03-13, 20:43   #93
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Vi rer aldri opp senga. Gidder ikke bruke tid på noe jeg ikke ser uansett.

Gammel 06-03-13, 21:28   #94
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det gjør at stressnivået er relativt høyt, så jeg skulle ønske at jeg kunne takle smårot, altså. Mannen påstår at han bor i visningsbolig!
Da mannen hadde pappapermisjon med Storesøster kom svigermor på besøk i løpet av dagen og utbrøt: Oi, nå ser man at det bor folk her!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 22:04   #95
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Alltid, hver dag og med én gang vi står opp. Jeg klarer ikke legge meg i uoppredd seng på kvelden.
Jeg må også puffe opp sofaputene før vi går og legger oss på kvelden.

Der er jeg også. Både vår seng og jentenes senger.

Gammel 06-03-13, 22:07   #96
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Musemus og Hyacinth-vi kunne bodd sammen.

Gammel 06-03-13, 22:32   #97
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg snubler ut av senga om morgenen, og snubler inn i den på kvelden, i mørkt rom, så jeg hverken ser eller tenker over hvordan dyna ligger.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 22:35   #98
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Kun når jeg har på reint sengetøy.

Gammel 06-03-13, 23:09   #99
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Musemus og Hyacinth-vi kunne bodd sammen.

Du hadde klikket. Jeg ER Hyacinth! Ihvertfall nesten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 23:12   #100
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nei, det skulle du ikke. Jeg skulle ønske jeg taklet rot. Jeg tror jeg hadde vært en mer harmonisk person da. Tenk så deilig å kunne slappe av i drit! Den evnen misunner jeg mange.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.