|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Småbyfrue
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
![]() |
![]() Sv: Hva er du redd for?Jeg er ikke redd for så mye..
![]() |
#82 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du redd for?Jeg er redd for å bli stukket av veps. Er kjempeallergisk, og hovner voldsomt opp om jeg blir stukket. Edderkoppangsten har jeg stor sett overvunnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva er du redd for?Det eneste jeg er sånn virkelig, helt vetteskremt for er at mannen eller barna skal bli alvorlig syke, eller skade seg. Selve døden er jeg ikke redd, men veien dit skremmer meg. Å være dødssyk er det mest skremmende jeg kan tenke meg.
![]() |
![]() |
#84 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva er du redd for?Jeg er bittelitt redd for edderkopper, ganske redd for høyder, skikkelig redd for heis, små trange rom og mørket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva er du redd for?Jeg har en helt vill høydeskrekk. Datteren minkar ikke arvet den, men jeg har jo høydeskrekk også på hennes vegne.
![]() |
#87 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva er du redd for?Jeg har vært hysterisk redd for veps, men jeg har komt meg. Nå klarer jeg (oftest) å ikke være hysterisk skrikende på pulten-lærer om det kommer en veps inn i klasserommet. (En oppførsel 10.klassen min har hatt stor glede av i 3 år... |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva er du redd for?Jeg var veldig husredd, men pussig nok har jeg sluttet å være redd nå - etter å ha flyttet inn i 100 år gammel enebolig med både stort loft og kjeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er du redd for?Jeg har ingen fobier, men jeg er nok bittelitt høyderedd. Ikke i den grad at det hindrer meg i noe og det er nok helst på usikre steder som høye, glatte, bratte skrenter ut mot sjøen.
![]() |
#90 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du redd for?Jeg er redd for orm og slanger. Veldig redd. Det hindrer meg ikke i hverdagen eller reiselysten. Jeg kvepper når jeg ser slanger i blader, aviser og tv, og kan finne på å se under sengen om det er en der (ikke så ofte). I Afrika var jeg nøye med å sjekke... Dette har jeg dels overført til barna, dvs ikke redselen, men at de ikke må gå nær, og at slanger er reddere enn oss mennesker, men at det kan være farlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva er du redd for?
![]() |
#94 |
~~~~~~~
|
Vel idag fikk jeg prøvd meg på en løs hund.
![]() |
#95 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du redd for?Jeg er redd for høyder, fly, solarium og skolopender.
![]() |
#96 |
Gal kattedame
|
Der er jeg også. Løsning er å låne en hund av naboen, da er jeg ikke redd for noe som helst i skogen, selv om bikkja er ganske liten.
![]() |
#97 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva er du redd for?Pappa stankelbein (kjempeskumle) løse (store) hunder.
![]() |
|
|