|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Det vet jeg ikke, jeg var ikke gammel nok til å huske noe av det da mine hull ble tatt.
![]() |
![]() |
#82 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Det som er greit om man tar dem hos piercer er at man kan få satt inn små ringer som de man må ha i en viss tid, og jeg syns i allefall det er bedre å sove med enn studs. De stikker meg inn i hodet.
![]() |
#87 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?
Det er halv seks, på den der i Torggata. Etterpå skal jeg gå og spise is på Dolce Vita, tror jeg. Med mindre jeg har besvimt og våkner opp på sykehus.
![]() |
#89 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#90 |
ej ikke møjkets heije
|
Hm. Det var et litt dårlig tidspunkt og litt lenger unna enn jeg hadde tenkt. Men du får ha masse lykke til. Jeg tror det blir veldig fint til slutt.
![]() |
![]() |
#94 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Grattis!
![]() |
#95 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Skal jeg ta hull i ørene?Nå har i alle fall det ene øret grodd. På den andre siden er det betent. Det ser ut som det er en betennelse rundt selve hullet også, på baksiden. Jeg skal til legen for noe annet neste uke, skal jeg "plage" legen med dette i samme slengen? Noe lurt jeg bør gjøre? Har sett på gamle tråder om lignende problematikk her inne, det anbefales bl.a. medisinsk grønnsåpe. Nå renser jeg med sterilt saltvann. Hjelp!
![]() |
|
|