|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I-landsproblemerJeg mister med 95 prosent sannsynlighet jobben min.
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: I-landsproblemer
Akkurat DET er så just ikke et tøyseproblem. Når du kommer med "jeg vet ikke hvilken font jeg skal ha i jobbsøknaden min", da kanskje - men dette er jo kjempekjipt på ordenlig!
|
|
#4 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Sv: I-landsproblemerJeg ligger på sofaen. surfer, og irriterer meg over at jeg må tisse. Og så må jeg gå helt opp i andre etasje for å hente boka mi.
|
|
#8 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: I-landsproblemer
Tsk, det er ikke synd på deg med mindre du kom hjem meg like mange Japp som det antall havregryn du hadde planer om å kjøpe. |
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: I-landsproblemerDet er litt VEL varmt i solveggen på terrassen akkurat nå! |
|
|
|
|
#13 |
|
Peppy!
|
Sv: I-landsproblemerJeg har kjøpt ny te, som jeg trodde var en boks med småposer. Men så viser det seg å være løsvekt. Så nå må jeg bruke sånn teklype. Og den ligger i en rotete skuff, og jeg søler te på kjøkkenbenken når jeg fyller den med teblader og alt blir så UTROLIG mye mer pes! |
|
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: I-landsproblemerNå er det ganske mye, faktisk!
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: I-landsproblemerJa, også da jeg skulle forsøke å sove litt i dag, fordi jeg ikke hadde sovet i natt fordi jeg hostet sånn, så var det noen som gikk med sånn ryddesagesak i flere timer! Og hver gang de stoppet, sovnet jeg, og så begynte de igjen så jeg våknet.
|
|
#17 |
|
Dig for victory!
|
Sv: I-landsproblemerJeg er forkjøla og hoster og har vondt i brystet, og det er urettferdig, for jeg skal jo til Stockholm i helga. Uten barn og allting. Da jeg var der i fjor høst var jeg akkurat lik, og da jeg kom hjem hadde jeg jammen lungebetennelse. I år skulle jeg være frisk! Dårlig gjort.
|
|
|
#18 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I-landsproblemerEldstemann har bursdag i morgen og jeg må på jobb. På jobb! Jeg som skulle bake kake, lage pannekaker til middag, servere kakao etter skolen (oi, vi feirer visst mest med mat gitt), og så må jeg jobbe! |
|
|
|
|
#19 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: I-landsproblemerJeg venter på en mail som aldri kommer.
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: I-landsproblemerVaskehjelpen har tømt søpla og med det samme byttet rundt på dunkene under vasken slik at plast står der restavfallet skal stå, restavfall der matrester skal stå, ogsåbortetter.
![]() |
|
|