|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...... når folk tror at Harry Potter og annen fantasy bare er for barn.
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...
Der er jeg en alien. Det begynner vel å bli 15 år siden jeg ble påtvunget den første Harry Potter-boka av en kollega, og jeg er fortsatt enig med meg selv (25) i at det er for barn.
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Men ville du proklamert det høyt og selvfølgelig, som om alle i verden er enig i det?
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Men er mye bra i den virkelige verden også, og utrolig mye som fungerer utmerket uten å rådføre seg med 'senatet' først. Der kjenner jeg godt at minste mi er blitt 5 år, og at en del ting orker jeg ikke lure på lengre eller involvere meg i. Jeg antar jeg er ute av barnehagen på mer enn en måte fra neste år, og etter hvert får en del ting bare seile sin egen sjø. Bilsikring blir således i en klasse for seg, men det er veldig mye annet jeg lurer på om andre folk diskuterer så til de grader - og er det egentlig viktig. Må man sjekke absolutt alt? Men så er man jo litt forumavhengig, og havner oppi alskens greier man liksom må ta stilling til. I dag tok jeg stilling til fleece. Svaret ble ja. Fleece er bra. Jeg har forresten mange uavklarte plagg hjemme til både meg og mine, og jeg kjenner jeg kan leve bra med det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
|
|
|
#8 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Da jeg var ganske ny på FP snudde jeg meg etter alle med OM-klær på gata og tenkte at de sikkert var på FP.
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg tenker og at de som har buggis med katvigsengesett nok og er forumgjengere - dog kanskje ikke FP'ere.
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Husker jeg bladde febrilsk igjennom brukerne i de aktuelle barselgruppene på NM da jeg observerte nabodamen med SkipHop stelleveske (da disse enda bare kunne bestilles på nett fra England), Bugaboo til babyen, Zapp til storebroren, og hjemmesydd Mei Tai.
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Jeg kjenner at jeg faktisk ble litt sur fordi denne tråden sporet av til nok en døll, prinsippryttersk trafikksikringstråd. Helt til Gaia faktisk sporet på igjen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Jeg husker at hun som introduserte meg for FP brukte ord eller uttrykk som "samsoving" og "FrP-ere", og protesterte meget høylydt da jeg var så uvitende at jeg puttet et Nestlè-produkt i handlevognen (som jeg ikke ante var et Nestlè-produkt engang).
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Du vet de ikke henger på FP de som har statusoppdateringer som hyller tiden før sykkelhjelm og setebelte fordi det gikk bra med DEM.
|
|
|
|
#15 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...... du på pauserommet irriterer deg over alternativgjøker som ikke vaksinerer ungene sine (siden du leser en artikkel om temaet) og hører tvers over bordet "Ja, jeg vil i hvertfall ikke sprøyte gift i ungene mine!" og den påfølgende "Hver og en må få velge det som er best for SEG!" Da klarte jeg ikke holde kjeft, altså....
|
|
|
|
#16 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Men HVA responderte du med da?
|
|
|
#17 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Fine fine kjøttbleia! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Du er unntaket som bekrefter regelen.
|
|
|
#20 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...Den viktigste lærdommen fra FP er å bruke punktum før smiletegn. Enhver som ikke gjør dette puttes i boksen uvitende tosk som burde skaffe seg litt kunnskap.
|
![]() |
|
|