|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Ja, jeg bruker lue. Jeg hater å fryse, og elsker å ha masse kule luer å bytte mellom.
|
|
|
#3 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Bruker du lue?Jeg er veldig varm av meg, så det må være litt kaldt før jeg bruker lue. Men jeg bruker lue da, ja. Og hvis jeg har en bad-hair-day og skal en kjapp tur på butikken. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fornøyd
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue (eller pannebånd) så fort det nærmer seg 0 grader. Jeg kler lue, og har mange slik at jeg alltid har en som passer til dagens antrekk.
|
|
|
#5 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Bruker aldri lue, pakker heller skjerf godt rundt meg og opp til ørene enn å ta på meg lue. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker ofte lue. Dvs, ikke denne vinteren siden det har vært utrolig mildt frem til nå, men det skal ikke bli mange kuldegrader før lua kommer på.
|
|
|
#9 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bruker du lue?Lue, hatt eller pannebånd fra tidlig høst til langt ut på våren. :forhenværende ørebarn:
|
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bruker du lue?Ja, hvis det trengs - men det er vanligvis på fjellet eller hvis vi skal ut på tur eller trening.
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Bruker du lue?Aldri - jeg kler ikke lue.
|
|
|
#12 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bruker du lue?Ja. Jeg er frysepinn, og maa leve med luesveis for aa slippe aa fryse. Naa har vi hund, ogsaa, og da er det enda oftere jeg tar paa lue. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Nei,aldri.
|
|
|
#14 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue når jeg fryser, dvs stort sett hele vinteren.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Bruker du lue?Ja, jeg bruker lue. Vet ikke hva gradestokken viser når jeg tar de i bruk, men vi har mye vind her, kald vind, så det blir fort kaldt selv på plussiden. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bruker du lue?Forresten (neida, jeg er ikke langsur, aldri!): ingen blir da vel sykemeldt/egenmeldt av en forkjølelse?! Det her i hvert fall aldri jeg gjort/blitt. Jeg har en gang gått glipp av en fest pga (vår)forkjølelse med bihulebetennelse og feber, det er det nærmeste jeg kommer.
|
|
|
#18 |
|
En som trener
|
Sv: Bruker du lue?
Ikke sykemeldt, men tar en egenmeldingsdag eller to hvis jeg får en skikkelig mancold. Da er det som regel feber inkludert da, for da føler jeg meg helt elendig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Eh, jo.
|
|
|
#20 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Eh. Jo. Er jeg så syk at jeg ikke har noe på jobb å gjøre, ja da holder jeg meg hjemme. :rema1000: Helt uavhengig av hva årsaken måtte være. Og SÅ syk kan jeg faktisk bli av forkjølelse. Men da er det gjerne feber inkludert da. Men det kan man jo få selv om man "bare" er forkjølet.
|
![]() |
|
|